طبق اعلام رسانه‌های صهیونیستی کشور آفریقایی مالاوی تا هفته آینده سفارت خود را در تل‌آویو افتتاح می‌کند.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که انتظار می‌رود سفارت مالاوی در اسرائیل هفته آینده افتتاح شود. مالاوی، نود و نهمین کشوری است که سفارت خود را در اسرائیل افتتاح می‌کند.

به گزارش کانال «آی ۲۴»، در ماه‌های اخیر روابط نزدیکی بین اسرائیل و مالاوی ایجاد شده است و حتی پیش‌بینی می‌شود که در بحبوحه جنگ، هزاران کارگر برای کار در بخش کشاورزی به اراضی اشغالی وارد شوند.

الی کوهن وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت: اسرائیل به تقویت جایگاه بین المللی خود ادامه می‌دهد.افتتاح سفارت مالاوی در اسرائیل گام مهم بین المللی دیگری برای تعمیق روابط ما با آفریقا و تقویت اقتصاد هر دو کشور است.

کوهن افزود: در ماه‌های اخیر، ما تماس‌های سیاسی عمده‌ای برقرار کرده‌ایم که منجر به توافق‌های استخدامی برای پیشبرد اقتصاد اسرائیل شده است. صد‌ها کارگر از مالاوی در حال حاضر در بخش کشاورزی در سراسر اسرائیل ادغام شده‌اند و انتظار می‌رود هزاران نفر در آینده وارد شوند. 

مالاوی یکی از اعضای اتحادیه آفریقا است و بر اساس گزارش «آی ۲۴» «پیش بینی می‌شود در عرصه بین‌المللی نیز با اسرائیل همکاری کند». مالاوی یکی از فقیرترین کشورهای جهان است به طوریکه در یک مطالعه مشخص شد حدود یک سوم جمعیت آن دچار سوءتغذیه هستند.

این در حالی است که جنگ اسرائیل علیه غزه وارد هشتاد و دومین روز خود می‌شود و درگیری‌ها در پی بمباران شدید شهر‌ها و فرمانداری‌های شمال و جنوب نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی در سایه یک فاجعه انسانی و بهداشتی ادامه دارد. تعداد شهدای بمباران نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی به ۲۰۹۱۵ نفر رسیده است و تعداد مجروحان از ۷ اکتبر به ۵۴۹۱۸ نفر رسید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۶ دی ۱۴۰۲
واویلا از کج فهمی بعضی ها بیخود نمی گن آفریقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۰۶ دی ۱۴۰۲
احتمالاً از قبایل مختلف آدم خواری هم تشکیل شده این کشور افریقایی :) وگرنه در این شرایطی که خود صهیونیستها و شهرک نشینها دارند فرار می کنند از این آینده رو به نابودی که نتانیابو رقم زده !!! دست دوستی دراز کردن خیلی عجیب است شاید جمجمه ای زیر نیم جمجمه باشه :)
United States of America
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۶ دی ۱۴۰۲
نبوداتحادرنج امروزغزه عزیزاست منل الله التوفیق
Iran (Islamic Republic of)
نماینده کادر درمان
۱۴:۳۴ ۰۶ دی ۱۴۰۲
کشورهای تاسیس شده توسط امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۶ دی ۱۴۰۲
اینها دیگر چقدر بدبختند خوب همینها هستند که صهیونیسمها وآمریکائیها گول میخورندوفکر میکنند دنیا مثل اینها بی مغزند اما اینطور نیست نظام سرمایه داری دیگر در حال لِه شدن میباشد
Iran (Islamic Republic of)
عامو
۰۲:۴۱ ۰۷ دی ۱۴۰۲
پروفسور ممنون از نظرتون
آخرین اخبار