رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی گفت جنگ ماه‌ها ادامه خواهد داشت تا به رهبر حماس برسیم.

هرزی هالوی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که جنگ در غزه «ماه‌های آینده ادامه خواهد داشت» و هشدار داد که «ما به رهبر حماس خواهیم رسید، خواه یک هفته طول بکشد یا اینکه ماه‌ها طول بکشد.»

وی مدعی شد: «ما از روش‌های مختلف استفاده خواهیم کرد - هیچ راه میانبری برای از بین بردن کامل یک سازمان وجود ندارد. ارتش اسرائیل فشار نظامی را به طرق مختلف، قدرتمندانه و زیرکانه افزایش می‌دهد.

هالوی گفت که نیرو‌های حماس فرماندهان اسرائیلی زیادی را کشتند و صد‌ها نفر از آن‌ها را به اسارت گرفتند. وی افزود: «اکنون، ما تلاش‌های خود را در جنوب نوار غزه - خان یونس، اردوگاه‌های مرکزی و فراتر از آن متمرکز کرده‌ایم» و مجدداً بر بازگرداندن اسرای اسرائیلی تأکید کرد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیروز دوشنبه در یک سخنرانی در جلسه پرتنش کنست رژیم صهیونیستی با حضور خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه گفت: اسرائیل جنگ غزه را متوقف نخواهد کرد.

نتانیاهو در نشست حزب لیکود پیش از نشست کنست نیز گفته بود که جنگ غزه «طولانی خواهد بود و به پایان نزدیک نیست... ما تا پایان ادامه خواهیم داد.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار