کشف داروهای خارج از شبکه توزیع و غیر مجاز در زابل

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۴۰ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع و غیر مجاز دراین شهرستان خبر داد.

 سردار دوستعلی جلیلیان  اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک واحد صنفی در سطح شهرستان زابل در امر تهیه و توزیع داروی خارج از شبکه توزیع، قاچاق و غیرمجاز فعالیت گسترده‌ای دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این انتظامی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی مأموران انتظامی از این واحد صنفی بیش از ۴۰ هزار قرص و داروی غیرمجاز، قاچاق وخارج از شبکه توزیع کشف و واحد صنفی متخلف پلمپ شد.

سردار جلیلیان با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی اقلام دارویی مکشوفه ۳ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: دراین خصوص یک متهم دستگیر وپرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان با بیان اینکه فروش دارو‌های غیر مجاز و فاقد مجوز از سازمان غذا و دارو سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

برچسب ها: داروی قاچاق ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار