مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی گفت: مهلت ثبت نام بانوان در کنگره ملی زنان تأثیرگذار فردا به اتمام می‌رسد.

زنگویی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی از تمدید مهلت ثبت‌نام در دومین کنگره ملی زنان تأثیرگذار تا هشتم دی خبر داد و با بیان اینکه این کنگره همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی نیز برگزار می‌شود، گفت: تلاش ما بر این است که کنگره استانی را ۱۳ دی به مناسب ولادت حضرت زهرا (س) همزمان با کنگره ملی برگزار کنیم.

او با اشاره به اینکه در این کنگره ما به دنبال این هستیم که بانوان شاخص استان را در بخش‌های هشت گانه معرفی کنیم، افزود: کاندیدای بانوان استان سه برابر ظرفیت اصلی به مرکز معرفی خواهند شد و افراد نهایی برگزیده هم از سوی شورای داوری کشوری در پایتخت انتخاب می‌شوند.

زنگویی ادامه داد: دبیر علمی جشنواره مشغول ارزیابی بانوان موفق و تأثیرگذار در عرصه‌های فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، گفتمان سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، علم پژوهش و فن آوری، سیاست گذاری و حکمرانی و ورزش است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این کنگره می‌توانند تنها با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://www.banooiran.ir به صورت خوداظهاری نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

او با تأکید بر ثبت نام زنان توانمند روستایی و عشایری در این کنگره، تصریح کرد: درخواست داریم بانوان خانه دار و مادرانی که الگوی مناسب برای یک بانوی تأثیرگذار هستند، حتماً در سامانه کنگره نام نویسی کنند.

زنگویی از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان در حاشیه کنگره هم خبر داد و گفت: کلیپ‌های هنرمندانه از بانوان شاخص هم ساخته می‌شود و چهره‌های اثرگذار در فضای مجازی معرفی خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار