۶۷۹ شعبه اخذ رای برای انتخابات در استان سمنان پیش‌بینی شد

استاندار سمنان گفت: ۶۷۹ شعبه اخذ رای در استان برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیش‌بینی شده است.

هاشمی  در همایش تبیینی مشارکت قوی گفت: در استان سمنان امسال ۱۶ حوزه انتخابیه تعریف شده است که یک حوزه انتخابیه ویژه انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مرکزیت فرمانداری مرکز استان، ۱۵ حوزه اصلی مربوطه به حوزه های انتخابیه چهارگانه درنظرگرفته شده و۱۱ حوزه انتخابیه فرعی است.

وی با اشاره به اینکه ۴۶۱ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان پیش‌ثبت‌نام کردند که ثبت نام ۲۵۲ نفر نهایی شد، ادامه داد: ۱۹۸ نفر در چهار هیات اجرایی حوزه های انتخابیه تایید نهایی شدند که این رقم در استان از میانگین کشوری بالاتر است.

استاندار سمنان از پیش‌بینی ۶۷۹ شعبه اخذ رای در استان خبر داد و تاکید کرد: از این تعداد ۴۷۶ شعبه شهری و ۲۰۳ روستایی و ۱۴۲ تعداد شعبه سیار و ۵۳۷ شعبه ثابت محسوب می شود

وی با اشاره به همایش تبینی مشارکت قوی در سالن همایش هلال احمر استان سمنان، خاطرنشان کرد: چهار راهبرد اصلی از سوی مقام معظم رهبری برای انتخابات امسال در استان سمنان سرلوحه امور است.

هاشمی با اشاره به امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت به عنوان چهار رکن مورد تاکید رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات، افزود: امنیت در استان برقرار است، در حوزه سلامت به فرمانداران تاکید شده در هیچ مرتبه ای نباید جانبداری وجود داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.