رییس ستاد انتخابات کشور:

حضور در صحنه امروز یک تکلیف است

شاهچراغی گفت: امروز حضور در صحنه برای افزایش مشارکت انتخاباتی، با وجود برخی مشکلات، یک تکلیف است

سیدمحمدتقی شاهچراغی رییس ستاد انتخابات کشور در همایش تبیینی «مشارکت قوی» سمنان با حضور موثران اجتماعی استان، گفت: درست است که مردم گرفتاری‌هایی دارند به ویژه در حوزه معیشتی، ولی برای عزت کشور و سربلندی نظام باید به وظیفه خود در قبال شهدا عمل کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور بیان کرد: انتخابات به معنای مردم برای مردم است.

وی با اشاره به همایش تبیینی مشارکت قوی با حضور اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران و بهورزان استان سمنان، افزود: هر کدام از این موثران اجتماعی در اقشار مختلف باید ایفای نقش کنند و تاثیرگذاری برای افزایش مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی خواستن به معنای ایستادگی است، خاطرنشان کرد: اگر مسوولان خسته نشودند، مردم خسته نمی‌شوند و این مساله را تاریخ انقلاب ثابت کرده است.

شاهچراغی با یادآوری دوران دفاع مقدس و اینکه سربازان در جبهه های دفاع مقدس خستگی نمی شناختند و حتی روزها با مشکلات متعدد، پای آرمان‌ها ایستادند و پاپس‌نکشیدند، افزود: رسالت همه در برهه کنونی ایستادگی در مسیر انقلاب است.

رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به شهادت سردار سیدرضی موسوی از اهالی استان سمنان و ذکر خاطره ای از وی، بیان کرد: انقلاب اسلامی عرصه ای است که آثار آن فراتر از مرزهای ایران خود را نمایان کرده است. اکنون بسیاری از مردم دنیا و آزادگان به آرمانهای نظام دلبسته هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.