مشاور وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد؛

رتبه برتر آموزش و پرورش کرمان در کشور

الماسی گفت: آموزش و پرورش کرمان در بسیاری از شاخص‌ها، رتبه برتر کشور را دارد.

حجت الله الماسی در یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان که در محل مرکز آموزشی، رفاهی فرهنگیان (هتل آسمان) کرمان برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش استان کرمان در بسیاری از شاخص‌ها، رتبه برتر کشور را دارد.

 وی افزود: براساس بررسی‌های صورت گرفته و بازدید‌های میدانی، آموزش و پرورش استان کرمان در ثبت نام مدارس جزو استان‌های بسیار خوب بوده، در انتصاب مدیران مدارس ضوابط رعایت شده و در زمینه صدور ابلاغ با درصد ۹۷.۳۶ رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل دفتر وزارتی، افزود: آموزش و پرورش استان کرمان در اجرای رتبه بندی معلمان عملکرد بسیار خوبی داشته و در زمینه اجرای پروژه مهر نسبت به پارسال عملکرد و رشد خوبی داشته و از رتبه ۳۲ به ۱۷ ارتقا یافته است.

وی گفت: آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه توسعه متوازن هنرستان‌ها در ردیف ۷ استان برتر کشور است.

 الماسی تصریح کرد: آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه مولدزایی اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده که می‌تواند الگو و تجربه خوبی برای سایر استان‌ها باشد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل دفتر وزارتی بیان داشت: طرح یک روز بدون کیف و کتاب به خوبی در استان کرمان در حال اجرا است و درباره وضعیت پوشش دانش آموزان، بدون برنامه ریزی قبلی وارد مدرسه دخترانه متوسطه اولی شدیم، به برکت خون حاج قاسم وضعیت حجاب و عفاف مناسب بود.

وی گفت: جهت دهی به فعالیت‌های هنری به سمت هنر‌های فاخر، خوب اتفاق افتاده و آثار ارزشمند هنری زیبایی در مدارس کرمان دیدیم که هنرمندانه و با عشق دانش آموزان به حاج قاسم خلق شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار