خطیب نماز جمعه تهران:

هویت زنان در غرب زنده به گور می‌شود

حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری گفت: در غرب امروز هویت زنان را زنده به گور می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی‌اکبری، خطیب نماز جمعه تهران اظهار کرد: ماه جمادی الثانی در بین تمامی ماه‌های سال دارای نورانیت و حلاوت منحصر به فردی است. تجلی کوثر محمدی و طلوع زهره عرش الهی در  عالم را در این ماه شاهد هستیم.

وی ادامه داد: درخشش نور یاد حضرت زهرا چه به مناسبت شهادت و یا ولادت بصیرت آفرین و امیدبخش است و حقیقتا نعمت بسیار بزرگی را در اختیار داریم و این فرصت فاطمیه در ولادت را باید برای آشنایی با معارف فاطمی مغتنم بشماریم.

وی افزود: مطالبی که در روز چهارشنبه با حضور بانوان فرهیخته و مجاهد و خانواده شهدا از رهبری شنیدیم خلاصه و چکیده‌ای ناب بود از نگاه عالی و ارجمند اسلام ناب درباره زن و زندگی که در این جلسه به زیبایی تبیین شد. حقوق بزرگی که جامعه زنان چه در خانواده و چه در محیط اجتماعی دارند را در این جلسه دریافت کردیم و مخاطراتی که در جامعه غربی در این زمینه وجود دارد.

حاج علی اکبری گفت: در غرب امروز هویت زنان را زنده به گور می‌کنند. گاهی با پرچم فمنیسم این اقدام را می‌کنند اما ذات این واژه برای تحقیر زن است و یا نگاه لیبرالیستی به زنان در جریان سرمایه داری با برجسته سازی ویژگی جنسیتی زنان. برده داری را شکل دادن که از زن‌ها یک موجود درجه ۲ بسازند. نگاهی که او را کالایی برای به دست آوردن ثروت و لذت جویی می‌بیند و در نتیجه خانواده را مورد حمله قرار می‌دهد و اکنون علنا جنگ بر علیه خانواده را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: موضوع دوم خدمات متقابل انقلاب اسلامی و زنان است. انقلاب اسلامی ایران در پرتو معارف فاطمی و هدایت فاطمی و بهره برداری از درس‌های معلم انقلاب اسلامی امام راحل بزرگ‌ترین خدمت را در به زنان جهان و زنان ایرانی انجام داد. در این نگاه هویت اساسی و خلقتی زنان صیانت می‌شود. یعنی نقش مادری و همسری و دختری اصالت پیدا می‌کند.

خطیب نماز جمعه در ارتباط با حماسه ۹ دی هم اظهار کرد: در جریان فتنه آمریکایی-صهیونیستی ۸۸ دشمنان قسم خورده ملت ایران دشمنی خود را نسبت به انتخابات نشان دادند. آن‌ها همیشه به دنبال تحریم انتخابات هستند و اگر موفق به این کار نشوند، مثل سال ۸۸ نتیجه انتخابات را زیر سوال می‌برند.

وی افزود: در سال ۸۸ بزرگ‌ترین فتنه بعد از انقلاب به دست نفوذی‌ها و عناصر ساده‌لوح رقم خورد و ملت ایران را به لبه پرتگاه برد. سران فتنه با ادعای دروغین تقلب، ظلم بزرگی به ملت ایران کردند، حق‌الناس را زیر پا گذاشتند، دشمن را خوشحال و راه را برای نقشه آمریکایی-صهیونیستی برای ایجاد دیکتاتوری و هرج و مرج باز کردند.

حاج علی اکبری اضافه کرد: آن‌ها عزت و امنیت ملی را به بازی گرفتند و خساراتی به بار آوردند که قابل جبران نیست به همین دلیل ماجرای فتنه ۸۸ هیچ وقت نباید از حافظه تاریخی ملت ایران پاک شود.

وی در ادامه یادآور شد: تدابیر و صبر راهبردی رهبر عزیزمان و بصیرت ملت ایران، انقلاب اسلامی و نظام و ملت را از این فتنه خطرناک نجات داد و در روز نهم دی حضور تمام‌کننده ملت، آتش فتنه را خاموش کرد و فتنه‌گران را ناکام گذاشت.کاهش حیا و عفت در جامعه، هدف آمریکایی و صهیونیستی بود که پشت سر گذاشتیم. کسانی که حجاب خود را برداشتند باید آگاه‌سازی شوند. به قول حاج قاسم این‌ها فرزندان ما هستند باید این‌ها را بیدار و راهنمایی کرد.

حاج علی اکبری ادامه داد: اما جمع دیگری که اجیر شده دشمن هستند، در پی به بازی گرفتن زن ایرانی و مسلمان هستند و می‌خواهند ولنگاری را در جامعه عادی سازی کنند. این جمعیت خودفروخته، ضدمردم و آلت دست دشمنان‌ هستند. با استفاده از ضعف ما در حوزه‌های تربیتی و کوتاهی ما در برابر سرشاخه‌های آمریکایی و صهیونیستی، مشغول جولان دادن‌ هستند. از دستگاه‌های قضایی و امنیتی می‌خواهیم با مجازات آن‌ها به خواسته مومنان پاسخ بدهند.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از خطبه‌های امروز یادآور شد: امسال سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی با سالروز ولات حضرت زهرا (س) مقارن شده است؛ چه تقارن الهام بخشی.

وی افزود: امسال مناسب است که در این مناسبت، ملی‌ترین و امتی‌ترن شخصیت، یک قرائت و درک متفاوتی از مکتب حاج قاسم به دست آوریم که آن مکتب تربیتی است. یادی کنیم از مادر حاج قاسم و مادر و پدر همه مجاهدین که این شجره‌های طیبه را پیش روی بشریت قرار دادند؛ درود بر پدر مادر و خانوانده‌های شهدا.

حاج علی اکبری با اشاره به تشییع پیکر شهید «سید رضی موسوی» در روز گذشته در تهران گفت: دیروز تهران شاهد حضور مملو از بصیرت مردمی باوفا، مومن و قدرشناس در استقبال از شهیدی دیگر بود که او همراه سردار دل‌ها برای پشتیبانی از محمور مقاومت بود و صهیونیست‌ها او را بهتر از ما می‌شناختند. دشمنان با موشک به منزل او حمله کرده، او را به شهادت رسانده و ارباً اربا کردند؛ لعنت بر شما که پلیدی و خباثت را به اوج رساندید. ملت ایران انتقام سختی از شما خواهد گرفت.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در ادامه افزود: از رهبری درباره انتخابات شنیدید و نگاه متفاوت ایشان را دریافت کردید؛ دو ماه تا برگزاری انتخابات باقی مانده است. خیلی ار نخبگان از جناح‌های مختلف، انتخابات را زینتی می‌دانند اما رهبری انتخابات را انواری می‌دانند که هم حق الهی و هم حق‌الناس و بهترین روش برای تجلی مردم در اداره جامعه است. انتخابات دارای اهمیت بسیار زیادی است که راه جلوگیری از دیکتاتوری و هرج و مرج است. در این دیدگاه راهبردی است که منافع مردم صیانت می‌شود.

وی با اشاره به ۴ راهبرد رهبری مبنی بر مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت در انتخابات اظهار کرد: حرکت ملت ایران به سمت قله‌ها ادامه دارد. این بار هم آماده می‌شویم تا هدیه بزرگ انقلاب اسلامی را در آغوش بگیریم. انتخابات هدیه خدا برای استقلال به مردم ایران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۹:۳۴ ۰۹ دی ۱۴۰۲
اگه اساس دنیا به حجاب و همین یه تار موی زن و بهشت و جهنم به همین خلاصه میشد پس بهشت موعود فقط واسه ما 40 میلیون ایرانی مقید و باحجابه و الباقی دنیا باید برن جهنم از بدو تاریخ تا آینده. اگه بحث زنده به گوریه که تو عربستان صدر اسلام این کار رو با نوزادان دختر می کردند و زنان در سایر ملل همون مقطع یا ملکه بودن یا امپراتور.حتی ایران باستان خودمون... تو همه جوامع هم زن و مرد خوب و بد هست. ولی بحث اینه که الان اولویت ما چیز دیگه ایه. اولویت الان ما گرانی و شکم های خالیه برادر من. اولویت الان ما حقوق 7 تومنی کارگر و حداقل 70 تومنی بالادستی هاست. اصل و اساس اسلام هم بر عدالت بود. کجاست عدالت؟ و بعد هم انتخابات. من خودم به شخصه. کاری هم به بقیه ندارم. هر وقت کل نمایندگان واسه رضای خدا و مردم و پیشرفت کشور و بدون دریافت حقوق نامزد شدند و یا حداقل کف حقوق یه کارگر رو به عنوان حقوق واسشون انتخاب کردند. ماهی 7 میلیون تومن. میرم رای میدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۰۹ دی ۱۴۰۲
راجع بع گرانی بگید تو رو خدا به داد مردم برسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۸ دی ۱۴۰۲
فعلا باید یه خطبه به مضرات بی حجابی اختصاص داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۸ دی ۱۴۰۲
منظورت اینه که 9 دی مسئله حل شد ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۸ دی ۱۴۰۲
مشکل زنا اینه که فکر میکنن میتونن بعد از ولنگاری شوهر و بچه داشته باشن و زندگی طبیعی داشته باشن و نمیفهمن از این خبرا نیست و اگه ولنگاری کنن کانون گرم خونواده رو فقط تو خواب باید ببینن و تا آخر عمر تو جهنم بی کس و کاری و تنهایی باید بسوزن
Iran (Islamic Republic of)
عملکرد دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس به نفع کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نیست و تاکنون هم نبوده است.
۱۸:۱۴ ۰۸ دی ۱۴۰۲
عملکرد دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس به نفع کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نیست و تاکنون هم نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۰۸ دی ۱۴۰۲
گرانی بیچارمون کرده بدادما برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۰۸ دی ۱۴۰۲
اگه‌هویتشان به گور میشه پناهنده بشن ایران .
اینجا‌هویت ها گل و بلبل هست
Brazil
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۸ دی ۱۴۰۲
عجب !!!ههتو که راست میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۸ دی ۱۴۰۲
دست غرب از رو سرتون کم نشه انشالله که پدر و مادرمون رو آوردید جلوی چشممون با این اینترنت دادناتون.
این چه ADSL هست که همیشه قطع هست؟ پولش رو که سرماه میگیرید دیگه دردتون چیه که نه سرعت داره نه کیفیت همیشه خدا قطع هست.
باشگاه خبرنگاران جوان عزیز والله اگر دروغی در کار هست. لطفا انعکاس بدهید.
آخه به چی دل خوش کنیم به کدوم مقدار. به چیییییی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۸ دی ۱۴۰۲
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۸ دی ۱۴۰۲
معیشت مردم هم در شرق.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۸ دی ۱۴۰۲
درود خدا بر حاج اقا علی اکبری بزرگوار !
میخواستم از محضرتون بپرسم که چند سال در کشورهای غربی زندگی کرده اید و مشخصا در کدام کشورها ؟
ایا همه انچه ایده شما را شکل داده بعینه شاهد بوده اید یا نه از جراید فهمیده اید و استنباط خودتونه ؟؟!
سپاسمندم
Iran (Islamic Republic of)
عابدی
۱۵:۰۳ ۰۸ دی ۱۴۰۲
ریاست محترم و معظم قوه قضاییه سلام علیکم و درود بر شما احتراما به استحضار میرساند مرتضی انصاری مامور شرور و خائن اطلاعاتی و امنیتی در خیابان معلم مهاجران (اطراف اراک) در حال انتشار گازهای سمی برای آزار و اذیت مردم است و در حال دشمنی با مردم است و هرشب اینکار خلاف را انجام می‌دهد و مخل آسایش و استراحت مردم است و گازهای سوزاننده بدستور شیطان صفتان میفرستد تا به سلامتی مردم آسیب بزند.با اینکه مردم به کلانتری اطلاع میدهند تا جلوی فساد و دشمنی مرتضی انصاری و ماموران شرور در آپارتمان مرتضی انصاری را بگیرد اما کلانتری مهاجران که محل نفوذ خلافکاران است توجهی به شکایات مردم ندارند و به شرارتها و انتشار گازهای سمی حمید میرمولایی توجهی نمیکنند زیرا کلانتری مهاجران ماموران خلافکاری دارد که علیه جان و مال و سلامتی مردم با مرتضی انصاری شرور همدستی میکنند.باید قوه محترم قضاییه ماموران قانونمندی برای مقابله با مامورین فاسد و منافق در کلانتری مهاجران استخدام کند و ماموران قانونمند جلوی این فساد و خیانت مرتضی انصاری را بگیرند. هاشمی رئیس قبلی اطلاعات و امنیت شازند به اراذلی که در پلیس امنیت شازند استخدام کرده است منازل و زمینهای مجانی در خیابان معلم و خیابان توحید۱ و خیابان معلم دوم و....در مهاجران(اطراف اراک)داده است و این اراذل امنیتی شرارت میکنند ومخل آسایش و مخل امنیت مردم در مهاجران اطراف اراک هستند.مرتضی انصاری کارمند رذل و شرور هاشمی است و مرتضی انصاری بدستور هاشمی،سال ۹۸زمین ۳۰۰ متری متعلق به دولت را در خیابان معلم مقابل نانوایی سنگکی در مهاجران تصرف کرده است ومرتضی انصاری این زمین را مجانی تصرف کرده وبا اصراف ازبودجه دولت دراین زمین منزلی ۳ طبقه و گران قیمت را به اسم خودش ساخته است.مرتضی انصاری و مستاجرانش که در مشاور املاک مهر وماه و پیرایش میلاد هستند نظر انحرافی به جان و مال همسایگان شان دارند و دائما بر علیه مردم قانونمند ساکن در خیابان معلم توطئه میکنند.مرتضی انصاری مخصوصا برای اینکه خلافکاری کند دیوارهای پشت بام آپارتمانش را زیاد بالا برده است و عده ای از ماموران خلافکار امنیتی هاشمی در پشت بام انصاری مخفی میشوند و گازهای تند و بدبو را به شدت منتشر میکنند.مرتضی انصاری دزد ومفت خور است واعتیاد به مواد مخدر دارد و توزیع کننده مواد مخدر است و با محمد نیک نعمت فاسق و پسرش محسن نیک نعمت و حمیدمیرمولایی و زهرا الله قلی و اسماعیل کیان زاد و مجید دادجودر توزیع مواد مخدر همدستی میکند و خیابان معلم در مهاجران را ناامن کرده است.ماموران اطلاعاتی و امنیتی خلافکار پلیس شازند با مرتضی انصاری فامیل هستند و این ماموران خلافکار و شروردر پشت بام منزل ۳ طبقه مرتضی انصاری شبها تا صبح تجمع میکنند و مواد آتش زا و خطرناک را که بسیار تند و بدبو هستند در پشت بام مرتضی انصاری به شدت دود میکنند واین موادرا در آتش میسوزانندو گازهای سوزاننده ایجاد میکنند وهوای خیابان معلم را از شب تا صبح به شدت آلوده میکنند و مردم ساکن در خیابان معلم رابه شدت آزار میدهند و ناراحتیهای پوستی و تنفسی برای مردم ایجاد کرده اند.هاشمی رئیس خلافکار قبلی اطلاعات و امنیت شازند و مرتضی امانی فرمانده خلافکار قبلی کلانتری مهاجران به انصاری و ماموران امنیتی خلافکار پلیس در پشت بام منزل ۳ طبقه مرتضی انصاری دستور میدهند که گازهای سوزش آور برای شکنجه مردم ساکن در خیابان معلم و خیابان توحید۱ منتشر کنند طوریکه مردم از شب تاصبح از شدت سوزش نمی توانند استراحت کنند و عذاب میکشند و مردم هر روز گرفتار این گازهای سمی مرتضی انصاری شرور هستند ومردم از شدت این گازهای سمی، تنگی نفس دارند. مرتضی انصاری از محمد نیک نعمت و محسن نیک نعمت و زهرا الله قلی رشوه میگیرد وگازهای تند و تیزو دودزا را در هوای خیابان معلم منتشر میکند ومرتضی انصاری مخل امنیت مردم است .مرتصی انصاری به دستور هاشمی، ماموران معتاد و فاسد هاشمی در پلیس امنیت شازند را در مغازه مشاور املاک مهروماه ومغازه پیرایش میلاد در طبقه پایین منزل ۳ طبقه اش در خیابان معلم جاداده است تا این ماموران فاسد و معتاد وشرور در پوشش سلمانی و پیرایش مردانه و در پوشش مشاور املاک مخفیانه کارهای انحرافی کنندو این ماموران در واقع با جان و مال مردم دشمنی میکنند و مردم را آزار میدهند و مخل امنیت مردم هستند و در زندگی مردم ساکن در خیابان معلم دخالت و دست درازی میکنند.این ماموران خلافکار با ماموران هاشمی در آژانس ماهان خیانت و توطئه و تجسس در زندگی مردم بیگناه میکنند.مرتضی انصاری مامور فاسد و شرور است و آپارتمان ۳ طبقه غصبی در خیابان معلم مهاجران را برای دشمنی با جان مردم ساخته است.
از ریاست محترم و عالی قوه قضاییه درخواست میکنیم منازل ماموران اطلاعاتی و امنیتی مزاحم و شرور در خیابان معلم و توحید۱ و میدان توحید در شهرمهاجران و آپارتمانهای مرتضی انصاری را که غصبی و مجانی بدست آورده است از دسترس مرتضی انصاری و ماموران خلافکار اطلاعاتی و امنیتی معتاد و شرور بیرون آورید و منازل و آپارتمانها را مصادره کنید و جلوی انتشار گازهای سمی مرتضی انصاری در پشت بام آپارتمان غصبی اش را بگیرید تا با انتشار گازهای آلوده به تنفس مردم و شهروندان آسیب نزند و مرتضی انصاری با جان مردم دشمنی نکند. ریاست محترم و معظم قوه قضاییه لازم است که کلانتری مهاجران در اطراف اراک باید تغییر کند و درخواست میکنیم پرسنل قانونمند را در کلانتری استخدام کنید زیرا کلانتری مهاجران ماموران منافق و خطرناک و فاسدی دارد که علنی با اشرار و خلافکاران برعلیه شهروندان همدستی و جنایت میکنند واز ابلیسها و شیطان صفتان رشوه میگیرند و از مسئولین نظام مخفی میکنند و کلانتری مهاجران سلامتی و امنیت مردم را به خطر انداخته اند.
با سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۸ دی ۱۴۰۲
ای داد بیداد !
بداد این هموطن بنده خدا برسید مثل اینکه خیلی دردمند است !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۸ دی ۱۴۰۲
رحمت بر پدر و مادرت. درود بر شرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۸ دی ۱۴۰۲
۶ماه است که می‌گویم... ایران را بزنید | اظهارات مقام آمریکایی درباره حذف ایران از نقشه ؛ واکنش تند نامزد جمهوریخواه
نامزد جمهوریخواه انتخابات درون حزبی ریاست جمهوری آمریکا اظهارات اخیر یک سناتور آمریکایی درباره ایران را مشمئز کننده خواند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۸ دی ۱۴۰۲
جزئیات اجرای احکام اعدام جاسوسان اسرائیلی | اعتراف زن جاسوس را ببینید
احکام اعدام صادره برای چهار نفر از عوامل تیم خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی که تحت هدایت افسران سرویس موساد، مرتکب اقدامات گسترده‌ای علیه امنیت کشور شده بودند؛ صبح امروز اجرا شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۸ دی ۱۴۰۲
زنان دنیا از شما هیچ انتظاری ندارند لطفا زنان و مردان کشورمان را دریابید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۸ دی ۱۴۰۲
وزارت امور خارجه ناتوان و عاجز جنایت صهیونیسم در شهادت سیدرضی موسوی را پیگیری کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۸ دی ۱۴۰۲
اروپا جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
انگلیس جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
فرانسه جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۸ دی ۱۴۰۲
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، ناتو، امارات، ترکیه، اسرائیل، عربستان و مزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۸ دی ۱۴۰۲
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۸ دی ۱۴۰۲
در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده جو بایدن، اردوغان و نتانیاهو/ حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید 1 - آمریکا 2 - کشورهای اروپایی 3 - عربستان سعودی 4 - امارات 5 - ترکیه 6 - اسرائیل 7 - ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا 8 - سازمان های بین المللی هم با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۸ دی ۱۴۰۲
آمریکا، کشورهای غربی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۸ دی ۱۴۰۲
در 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.

دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.

دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۸ دی ۱۴۰۲
اسلام دین کامل و بی نقصی است.
عاقلان این را می‌دانند.
اما مشکل اینجاست که در کشور ما بطور کامل رعایت و اجرا نمی‌شود!!!
بروکراسی اداری، رشوه، اختلاس، پارتی بازی، ناحق، زور، قلدری و.....
در کشور ما حکمفرماست!!!!!
مشکلات قید شده،،، باعث دین زدگی و دوری خیلی از مردم از انقلاب شده است!!!!!!!!!!
من خودم یک انقلابی بوده ، هستم و می‌مانم.
اما نارضایتی خودم و آنچه میبینم از ادارات، بخصوص ناجا، قوه قضائیه، بانک ها و..... خیلی زیاد است!
مسئولین عزیز و انقلابی به هوش و بگوش باشید
نارضایتی مردم همچون موریانه اثر کرده است!
امیدوارم توجه و اقدام شود.
مرگ بر ضد انقلاب ها...
مرگ بر ضد ولایت فقیه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۸ دی ۱۴۰۲
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار و ناتو جنایتکار از سال 2001 تاکنون در افغانستان و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار، عربستان سعودی جنایتکار، امارات جنایتکار، ترکیه جنایتکار و اسرائیل و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی از سال 2015 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل، آمریکا و مزدورانشان در این مدت 2 ماه در جنگ غزه سکوت نمی‌کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۸ دی ۱۴۰۲
هیچ کس حق ندارد با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت وگو و همکاری کند. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جنایتکار در سال 1401 همه جانبه از اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل حمایت و استقبال کرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۸ دی ۱۴۰۲
اتهام زنی انگلیس علیه ایران در حملات یمن به کشتی‌های صهیونیستی/ دخالت و مداخله درامور داخلی ایران است و هم 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۸ دی ۱۴۰۲
آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان 100 درصد فقط عامل اصلی جان‌باختگان ناآرامی‌های سال گذشته در کشور بودن و هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۸ دی ۱۴۰۲
کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا همراه با چند کشور دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله تسلیحات رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین می کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۸ دی ۱۴۰۲
اتهام زنی انگلیس علیه ایران در حملات یمن به کشتی‌های صهیونیستی/ دخالت و مداخله درامور داخلی ایران است و هم 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت حسین امیرعبداللهیان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۸ دی ۱۴۰۲
و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان متأسفانه از سال 1400 تاکنون همه جانبه با مزدوران عربی مذاکره، گفت گو، ملاقات، دیدار و همکاری می کند و همچنان نیز ادامه دارد چرا؟
و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان متأسفانه از سال 1400 تاکنون همه جانبه با مزدوران اروپایی مذاکره، گفت گو، ملاقات، دیدار و همکاری می کند و همچنان نیز ادامه دارد چرا؟
Canada
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۸ دی ۱۴۰۲
شما در حد این نیستید که در این مورد حرف و اظهار نظر کنید ... علم انسانها و آموخته ها وتجربیات جامعه جهانی اینگونه نظریات بدوی را سالهاست که رد کرده است ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۸ دی ۱۴۰۲
کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا همراه با چند کشور دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله تسلیحات رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین می کردند. در جنگ تحمیلی هشت ساله همه کشورهای عربی جنایتکار از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور کمک و حمایت مالی می کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۸ دی ۱۴۰۲
کشورهای عربی جنایتکار فقط به همراه آمریکا، کشورهای اروپایی، ترکیه و اسرائیل در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و متأسفانه دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هیچ کاری، اقدامی و اعتراض به این اهانت ها و خیانت های کشورهای عربی و مزدوانشان نمی کنند و فقط سکوت اختیار کرده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۸ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست که چرا حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همه جانبه همکاری می کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۸ دی ۱۴۰۲
عملیات تروریستی فرودگاه بغداد برای ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نیروهای تروریست آمریکایی در عراق گران تمام می شود.

بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است.
آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد.
آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه پیشین آمریکا جنایتکار در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات، وخشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل بوده است.

دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی القاعده هستند.
دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند.
دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.

چرا دولت ناتوان و عاجز از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۸ دی ۱۴۰۲
از سال 1982 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم و سایر گروه های تروریستی در عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۸ دی ۱۴۰۲
دست‌های آمریکا جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.
دست‌های اروپا جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.
دست‌های انگلیس جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۸ دی ۱۴۰۲
دشمن دنبال ضربه‌زدن به مسلمانان است ولی اما متأسفانه سران کشورهای به اصطلاح اسلامی همه جانبه با دشمن همکاری می کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۸ دی ۱۴۰۲
بیانیه آمریکا و سه کشور اروپایی عضو برجام درباره ایران/ نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام بی مورد و بی ارزشی، مذاکرات بی مورد و بی ارزشی وین، دوحه، عمان وغیره بوده است
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۷ ۰۸ دی ۱۴۰۲
مشکلات و درد مردم فراموش کردن چسبیدن به زنان آمریکا ..تو رو خدا ول کن ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۸ دی ۱۴۰۲
خواهش میکنم دست روی کلاه خودتون بگیرید باد نبره، فقط کار شما شده حرف مفت زدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۸ دی ۱۴۰۲
چکار غرب داری از بدبختی که برامون درست کردی بگو همچی گرونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۸ دی ۱۴۰۲
امسال میتونند 80 هزار نفر برن سفر حج
قیمت سفر حج چقدر: مبلغ وام ازدواج چقدر
جوون های بی خونه
جوون های مجرد
جوون هایی که بجای اینکه برن سر خونه زندگیشون سر از خانه های گناه در میارن
میرن سراغ مشروبات
مردم آگاه باشید در مملکتی که جوون ها بخاطر فقر مالی نتونند ازدواج کنند و تشکیل زندگی بدهند بجاش دست به گناه بزنند و آلوده هزاران گناه دیگر -نمیشه میلیارد میلیارد خرج کرد و رفت خانه خدا
چرا سالی هزاران نفر ( 80 هزار نفر ) برن مکه در حالیکه ما این همه فقیر داریم
این همه مشکل اقتصادی داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۸ دی ۱۴۰۲
مقصر خودشونن که فریب نفس اماره اشون رو میخورن و میافتن به بدن نمایی و آرایش و خود نمایی
Italy
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۸ دی ۱۴۰۲
یه بار شده جلوی آیینه وایسی و از خودت بپرسی اون چیه روی سرم که روش مو رشد کرده؟ ببین اون جا محل رشد مو نیست فقطا میتونی باهش فکر هم بکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۸ دی ۱۴۰۲
اگر دشمن دنبال ضربه‌زدن به زن ایرانی است | سوال اینجاست که پس چرا دولتمردان و مسئولان و در سایه سکوت نمایندگان مجلس با دشمن مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری می کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۸ دی ۱۴۰۲
رژیم ادامه صفویی در ایران حتی بین خودشان هم دیگر اعتبار ندارد فقط بخاطر پوله که چرت و پرت میگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۸ دی ۱۴۰۲
اعلام قیمت حج امسال:
جوون های بی خونه
جوون های مجرد
جوون هایی که بجای اینکه برن سر خونه زندگیشون سر از خانه های گناه در میارن
میرن سراغ مشروبات
Germany
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۸ دی ۱۴۰۲
ایا شما هرگز در غرب بوده اید
من هر دو را تجربه کردم
حرف شما درست نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۸ دی ۱۴۰۲
اره حق داری
آخرین اخبار