افزایش غلظت آلاینده‌ها در آسمان همدان

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: به علت پایداری جو، افزایش غلظت آلاینده‌ها را در مناطق شهری و صنعتی استان در ساعات اولیه روز خواهیم داشت.

محمدحسن باقری‌شکیب پیرامون وضعیت جوی استان گفت: از امروز تا پنج روز آینده آسمان استان عمدتاً صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

او گفت: به علت پایداری جو، افزایش غلظت آلاینده‌ها را در مناطق شهری و صنعتی استان در ساعات اولیه روز خواهیم داشت البته در برخی از ساعات امروز وزش باد را در اکثر نقاط استان داریم.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه طی ساعاتی از امشب و فردا افزایش ابر را در آسمان استان خواهیم داشت، گفت: احتمال بارش‌های پراکنده به ویژه در مناطق جنوبی استان برای فردا دور از انتظار نیست البته بارش‌ها چندان قابل‌ملاحظه نیست.

باقری شکیب با بیان اینکه از نظر تغییرات دمایی، تغییر محسوسی نداریم، گفت: امشب به علت افزایش ابر دمای کمینه یک تا دو درجه سلسیوس در اکثر نقاط استان گرم‌تر خواهد شد.

او گفت: شب گذشته، بیشینه دما با ۱۴ درجه سلسیوس از اسدآباد و فامینن به ثبت رسید و صبح امروز دمای کمینه از بهار و همدان با منفی ۴ درجه سلسیوس گزارش شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: دمای هوا در همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۲ و منفی ۴ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار