اختصاص ۲۹ هزار میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد طی دو سال

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی دو سال اخیر از محل‌های مختلف ۲۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به استان اختصاص یافت.

جهانگیر شاهینی از اختصاص ۲۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان طی دو سال به این استان خبر داد و گفت: این میزان اعتبار حاصل سفر رئیس جمهور به استان، اعتبارات محرومیت‌زدایی، سنوات و سایر محل‌ها اختصاص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اعتبارات سفر دور دوم رئیس جمهور افزود: بزرگترین مبلغ اختصاص یافته به استان از محل سفر دور دوم بود که ۱۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان تاکنون ۱۲ هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان ابلاغ اعتبار انجام شده گفت: مابقی اعتبارات نیز ابلاغ اعتبار می‌شوند.

شاهینی عنوان کرد: بعد از اینکه روند ابلاغ اعتبارات انجام شد تخصیص‌ها طی دو و سه سال اختصاص داده می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدام خوبی که در حال انجام است روند اختصاص تخصیص‌ها است که سال ۱۴۰۰ و سال گذشته ۷۴ درصد اعتبارات تخصیص یافت و امسال هم همین روند در حال انجام است.

شاهینی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات سفر اول دولت به استان مانده بود که تخصیص یافت، گفت: بخشی از اعتبارات سفر دور دوم باید در سال اول عملیاتی شود که امسال ۶۲۶ میلیارد تومان از محل سفر به حوزه‌های آب، راه، سلامت، آموزش، راه روستایی، فرهنگ و چند فصل اولویت‌دار دیگز تزریق می‌شود.

وی در خصوص پروژه‌های عمرانی گفت: پروژه‌های عمرانی اصلی فعال شدند و کار در حال انجام است و مرتب میزان پیشرفت پروژه‌های اولویت‌دار در حوزه راه، آب و آموزش را رصد می‌کنیم.

شاهینی خاطرنشان کرد: سراغ پروژه‌های راکد که ممکن است به عناوین مختلف غیرفعال شده باشند نمی‌رویم حتی ممکن است جریمه و تنبیه هم برای این پروژه‌ها در نظر بگیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.