رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در چاروسا خبر داد ؛

تخصیص ۲ هزار میلیارد تومان به شهرستان کهگیلویه در سفر رئیس جمهور

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر رئیس جمهور به استان ، ۲ هزار میلیارد تومان به شهرستان کهگیلویه اختصاص یافت.

شاهینی در بازدید ازطرح های در دست ساخت بخش چاروسا افزود: در سفر دوم رئیس جمهور به استان هم اعتبارات بسیار خوبی اختصاص داده شد که منتظر تخصیص آنها هستیم که این اعتبارات می‌تواند بسیاری از گره ها و مشکلات مناطق محروم استان را برطرف کند.

شاهینی با بیان اینکه امسال اعتبارات کهگیلویه 370 میلیارد است گفت: در سفر دوم رئیس جمهور بیش از دو هزار میلیارد تومان اعتبار به شهرستان کهگیلویه اختصاص یافت که از نظر ما کافی نیست.

وی افزود: بیش از سه هزار کیلومتر راه روستایی در استان داریم که باید روی آنها کار شود و برای هر کیلومتر بیش از 35 میلیارد تومان در استان باید هزینه کرد .
شاهینی با ابراز گلایه از بعضی پیمانکاران گفت: پیمانکارانی هستند که  طرح های در دست اجرا را تعطیل کردند و به مدیران گفتم و به سازمان مرکزی هم اعلام کردم پیمانکارانی که خود اعتبار ندارند هیچ طرحی به آنها واگذار نشود .

وی با بیان اینکه به همین خاطر در نشست فنی استانداری بیش از 12 پیمانکار خلع ید شدند تاکید کرد: با هیچ شخصی تعارف نداریم و در کنار آنها از پیمانکارانی که تلاش می کنند و از جیب خود خرج می کنند و بعد دنبال پول می‌آیند حمایت می‌کنیم.

در این سفر فرماندار کهگیلویه ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل ، مدیرعامل آبفا و جمعی از مدیران شهرستان کهگیلویه ، رئیس سازمان برنامه و بودجه  استان را همراهی می کردند.

بخشدار چاروسا در حاشیه این سفرگفت : جاده پایین دست آبشارکمردوغ ، جاده آبنوک، سرتل ، آبدره ، روستای شهید بهادری ، شهیدان آماده و شهید نویدی و همچنین ادرج و شلدون نیاز به بهسازی و مرمت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.