اجرای پنج طرح سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: پنج طرح سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان در ۹ ماهه امسال جذب و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

قدرت‌الله داوودی گفت: این طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه ایجاد تاسیسات گردشگری در نقاط مختلف استان است و می‌تواند در بهبود زیرساخت‌ها نقش مهمی داشته باشد.

وی با بیان اینکه امسال ۳۱ طرح عمرانی در حوزه گردشگری استان از سوی این اداره‌کل وارد مرحله اجرا شده است، گفت: این طرح‌ها در حوزه توسعه زیرساخت‌ها، ایجاد اماکن و فضا‌های تفریحی است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این در حالی است که تعداد طرح‌های عمرانی در دست احداث حوزه گردشگری استان در سال گذشته پنج مورد بوده است و امسال از رشد چشمگیری برخوردار شده است.


بیشتر بخوانید


داوودی افزود: همچنین در ۹ ماهه امسال یک قرارداد مطالعات بازنگری و بروزرسانی مطالعات جامع گردشگری با دانشگاه شهرکرد به مبلغ چهار میلیارد ریال بسته شده است.

وی به برنامه‌های انجام شده از سوی این معاونت برای تحقق شعار سال نیز اشاره کرد و گفت: برای رفع موانع تولید مراکز گردشگری استان تاکنون ۱۵ مصوبه تدوین و اجرایی شده است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری از صدور ۱۰ پروانه تاسیسات گردشگری نظیر بوم‌گردی، هتل و اقامتگاه در استان طی ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: همچنین در این مدت مجوز ۱۷ اقامتگاه تمدید و پروانه چهار دفتر خدمات گردشگری در استان تعلیق شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار