مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی ملکان

سرهنگ ولی زاده به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان ملکان، معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان، در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان ملکان گفت: اخلاق مداری و دفاع از حق و حقوق مردم، از خصوصیات نیروی‌های انتظامی ایران اسلامی است.

سردار محمدی افزود: مردم در تمامی صحنه‌ها نشان داده اند که هم دوش و هم قدم با پلیس هستند و این نشان از مردمی بودن پلیس دارد.

 وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فتنه انگیزی دشمن در سال‌های گذشته گفت: آگاهی و هوشیاری مردم بصیر و ولایت مداری مردم در طول ۴ دهه گذشته، نشان داده است هر جا مردم پای کار باشند، تمامی توطئه‌ها خنثی شده می‌شود.

وی برحفظ هوشیاری و آمادگی نیرو‌های انتظامی تاکید کرد و افزود: دشمن هر لحظه در فکر توطئه و اقدام علیه نظام جمهوری اسلامی است و باید همه در برابر این توطئه‌ها هوشیار باشند.

حجت الاسلام زمانی امام جمعه ملکان نیز با اشاره به شهادت مرزبانان نیروی انتظامی گفت: آرامش و امنیت ایران اسلامی، مدیون خون شهداء است و نیروی انتظامی، همچنان برای دفاع از امنیت و آرامش مردم، شهید می‌دهد.

بهمن قائلی فرماندار ملکان نیز با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی، بر همکاری همه ادارات و نهاد‌های دولتی با این نیرو، در برقراری نظم و آرامش تاکید کرد.

در پایان این مراسم، از خدمات سی ساله سرهنگ علی ریحانی تجلیل و سرهنگ ولی زاده بعنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان ملکان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.