واسطه گری محصولات باغی حذف شود

نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی گفت: محصولات باغی با اختلاف قیمت منطقی به دست مردم برسد.

محمدصالح جوکار نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به وزیر جهاد کشاورزی دستور دهد تا به گونه‌ای برنامه ریزی شود که محصولات با اختلاف قیمت منطقی از باغات به دست مردم برسد چرا که دلالان و واسطه گران بخش عمده‌ای از درآمد کشاورزان را به جیب خود می‌زنند.

او افزود: ثبات اقتصادی است که به مردم فرصت برنامه ریزی برای زندگی و امید به آینده می‌دهد و مردم برای برنامه ریزی در زندگی خود به ثبات قیمت‌ها نیاز دارند.

نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر که افزایش قیمت ارز تا حدودی کنترل شده است، اقدامات اساسی برای کاهش نرخ ارز تداوم داشته باشد و به قیمت معقولی برسد تا ملت بتواند برای هزینه‌های زندگی و دخل و خرج خود برنامه ریزی کند.

جوکار اظهار داشت: همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، لشگری و کشوری معادل ۹۰ درصد حقوق شاغلان ضروری است و نیاز به اقدام انقلابی مجلس و دولت دارد تا بازنشستگان بتوانند سفره کاملی داشته باشند.

او تصریح کرد: تعیین تکلیف نیرو‌های خرید خدمات آموزشی و حق التدریس که سالیان متمادی در امر تعلیم و تربیت کار و تلاش داشته‌اند، نباید بلاتکلیف بماند، بلکه مجلس و دولت باید برای امنیت شغلی آنان برنامه اساسی داشته باشند.

برچسب ها: اختلاف قیمت ، دلالان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.