معاون اوقاف:

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی طرح قرار دوازدهم در کشور آغاز شد

حجت الاسلام غلامرضا عادل گفت: ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی در قالب اجرای طرح «قرار دوازدهم» ازسه‌شنبه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه‌(س) بین نیازمندان در کشور آغاز شد.

حجت الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در حاشیه آیین اهدای ۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان شاهرود در جمع خبرنگاران، گفت: توزیع این بسته‌های کمک‌معیشتی با همکاری معتمدان محلات و هیات امنای مسجدها در بین نیازمندان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته کمک معیشتی بیش از ۱۰ میلیون ریال است، ابراز کرد: طرح «قرار دوازدهم» به نام و یاد امام زمان‌(عج) در روز دوازدهم هر ماه نتیجه تلاش مهدی یاوران را به ثمر نشانده و به محرومان و افراد کم‌برخوردار خدماتی ارایه می‌کند.

حجت الاسلام عادل با بیان اینکه این طرح در راستای ترویج فرهنگ انفاق و خدمت به نیابت و یاد و نام امام دوازدهم (عج) انجام می‌شود، ابراز کرد: طرح«قرار دوازدهم» با محوریت تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی در حال اجرا است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ادامه داد: تهیه و توزیع جهیزیه، آزادی زندانیان، توزیع کتاب و اجرای برنامه‌های فرهنگی در کنار توزیع بسته‌های کمک معیشتی در دستور کار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.