خدمت‌رسانی ۶۵۰۰ جهادگر در هفته بسیج به نیازمندان سمنان

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: ۵۶۰ گروه جهادی متشکل از ۶ هزار و ۵۰۰ جهادگر در هفته بسیج به نیازمندان این استان خدمت‌رسانی کردند.

مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی و اقدامات صورت‌گرفته در هفته بسیج امسال در استان سمنان اظهار کرد: ۵۶۰ گروه جهادی متشکل از ۶ هزار و ۵۰۰ جهادگر در هفته بسیج سال جاری به نیازمندان در استان خدمت‌رسانی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی استان سمنان در ۱۳ کارگروه تخصصی مشغول فعالیت هستند، افزود: عرصه‌های عمرانی، کمک مؤمنانه، جمع‌آوری کمک برای مردم مظلوم غزه، اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی، آموزش و توانمندسازی، فرهنگی، رسانه، جهاد تبیین، حوزه خواهران، آسیب‌های اجتماعی، پدافند غیرعامل و ... از مهم‌ترین عرصه‌ها هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان تصریح کرد: گروه‌های جهادی استان سمنان در هفته بسیج در یک‌هزار و ۸۰۰ نقطه از همه شهرستان‌ها به مردم خدمت‌رسانی کرده‌اند.

کاشفی با بیان اینکه در هفته بسیج امسال همچنین ۹۵ سری جهیزیه با مشارکت قرارگاه مواسات و کمک مؤمنانه استان سمنان بین زوج‌های نیازمند توزیع شد، گفت: همچنین طی این هفته ۱۵ هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به ادامه روند طرح نصب سه هزار پنل خورشیدی ویژه منازل مسکونی در استان سمنان افزود: طی هفته بسیج همچنین ۱۰ نیروگاه کوچک‌مقیاس خورشیدی در شهرستان‌های این استان به بهره‌برداری رسید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه ۲ قرارگاه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در این سازمان تشکیل شده و مشغول فعالیت است، خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان و شیفتگان اعتلای کشور برای پاسخ به نیاز‌های کشور با تفکر جهادی برای زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.