وزیر بهداشت گفت: از آغاز طرح پویش ملی سلامت مشخص شد که حدود ۶۷۰ هزار نفر از بیماری فشار خون خود و همچنین ۳۵۰ هزار نفر از دیابت خود مطلع نبوده‌اند.

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در حاشیه حیاط دولت و در جمع خبرنگاران گفت: نیاز کشور به شیر خشک ماهیانه ۵ میلیون قوطی است در صورتی که در ماه گذشته ۱۲ میلیون قوطی شیر خشک در سراسر کشور توزیع شده است و بیش از نیاز کشور در بازار توزیع شده و متقاضیان با کد ملی توانستند شیر خشک را دریافت کنند.

وی بیان کرد: امسال مشکلی در خصوص سرم به وزارت بهداشت گزارش نشده است.

عین اللهی درباره ورود سویه جدید ویروس کرونا به کشور هم اضافه کرد: ویروس جدیدی به کشور وارد نشده است. 

وزیر بهداشت در خصوص طرح پویش ملی سلامت افزود: تاکنون بیش از ۳۲ میلیون نفر در این طرح شرکت کرده اند. به دلیل نوع سبک زندگی و کاهش تحرک بدنی و خوردن غذاهای چرب، سلامت افراد به خطر می افتد.

وزیر بهداشت همچنین تاکید کرد که از آغاز طرح پویش ملی سلامت مشخص شد که حدود ۶۷۰ هزار نفر از بیماری فشار خون خود و همچنین ۳۵۰ هزار نفر از دیابت خود مطلع نبوده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۳ دی ۱۴۰۲
سالهاست مثل "ماشین لرنینگ " همگی یاد گرفتیم در 3 مرحله، البته ابلاغ مراحل هم بدینصورت است که در مصاحبه ای مسئول مربوطه اعلام می فرمایند " که هیچگونه افزیش قیمتی در این قلم کالا نخواهیم داشت "و این یعنی شروع مراحل ، 1 - کمیاب می شود. 2- گران می شود. 3- به وفور یافت می شود و درنهایت: مصاحبه "هیچگونه کمبودی در این زمینه نداریم و نحواهیم داشت . و دوباره تکرار ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۳ دی ۱۴۰۲
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۳ دی ۱۴۰۲
اتباع بیگانه بیشترین استفاده رو میبرن و از یارانه این بخش بهره‌مند میشن
آخرین اخبار