تمهیدات ترافیکی مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی امروز را بمناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مصلای تهران اعلام کرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شهروندان از حمل و نقل عمومی جهت شرکت در مراسم حاج قاسم سلیمانی استفاده نمایند.

سرهنگ کشیر گفت: پلیس راهور تهران بزرگ بمناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تمهیدات ترافیکی خاصی را در اطراف مصلای تهران انجام خواهد داد.

وی افزود: امروز این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای تهران برگزار می‌گردد که محدودیت‌های توقف در اطراف مصلای تهران را خواهیم داشت.

سرهنگ کشیر افزود: شهروندان و مراجعه کنندگان گرامی می‌بایست از توقف در اطراف و محدوده‌های پیرامونی مصلای تهران خودداری کرده و صرفاً خودرو‌های خود را در پارکینگ‌هایی که به همین منظور در اطراف مصلی آماده شده‌اند پارک نمایند.

پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: اگر ازدحام و مراجعات افزایش یابد پلیس راهور اجازه پارک خودرو‌ها را در بزرگراه شهید سلیمانی و خیابان قنبرزاده و هچنین بین خیاتبان‌های قنبرزاده و سهرودی مانند هویزه، عشقیار و … خواهد داد، ولی پارکینگ‌ها باز است و آمادگی پذیرش مراجعه کنندگان به مصلای تهران را دارند.

وی گفت: حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس‌ها و مترو نیز اماده جابجایی مسافران و شهروندان گرامی را دارد و می‌توانند به داخل پارکینگ‌ها مراجعه و مردم را از این مسیر‌ها انتقال بدهند.

سرهنگ شریفی بیان داشت: هر دو ایستگاه مصلا و شهید بهشتی نیز آماده خدمات رسانی به مراجعه کنندگان مترو نیز هستند.

وی توصیه داشت: شهروندان جهت سهولت تردد به مصلا، از حمل و نقل عمومی استفاده تا بتوانند به سهولت تردد داشته و در این مراسم شرکت نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار