امام جمعه قزوین:

جهان آینده با تمدن فاطمی ساخته خواهد شد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: جهان آینده با تمدن فاطمی ساخته خواهد شد که میراث همه انبیا بزرگ جهان است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در مراسم افتتاح کنگره ملی بانوان تاثیرگذار گفت: وقتی به زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) نگاه می‌کنیم اثرگذاری بی نظیری را نظاره گر هستیم، این معلم و بانوی تراز اول اسلام همواره، ولی مومنان بود و تمام ائمه معصومین ما مدیون این بانوی بزرگ اسلام هستند.

وی اضافه کرد: تاثیر فرهنگ غلط اجانب در بعضی جا‌ها اهمیت نقش مادری و همسری را به حاشیه برده است، این که یک خانم مدیر اداره‌ای باشد اگرچه مهم است، اما مهمتر از آن پذیرش مسوولیت یک خانواده و تربیت فرزندان است.

امام جمعه قزوین تاکید کرد: بانوان تاثیرگذار باید در جامعه اثرگذاری مثبتی داشته باشند، بنابراین موضوع مهم اثرگذاری و اثرپذیری است که عرصه دین و ایمان سرشار از همین چهره‌ها است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: مهمترین وظیفه بانوان ما این است که افرادی مثل حاج قاسم سلیمانی تربیت کنند، همان گونه که حضرت فاطمه زهرا (س) امام حسن و حسین (ع) را تربیت کرد که تاریخ ساز اسلام شدند.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: همین امنیت خاورمیانه و کشور‌های عربی که آن را مدیون شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم، به خاطر نقش مادر آن شهید در تربیت این سرباز رشید اسلام بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار