در حادثه تروریستی کرمان

زوار استان مرکزی حاج قاسم آسیب ندیدند

طبق پی‌گیری‌های صورت گرفته تاکنون گزارشی از بروز حادثه برای زائرانی که از استان مرکزی عازم کرمان شده بودند گزارش نشده است.

بر اساس پیگیری‌های انجام شده از موکب داران، حج و زیارت، هلال احمر و بسیج استان تا این لحظه هیچ گزارشی از آسیب دیدن زائران استان مرکزی در حادثه تروریستی کرمان دریافت نشده است.

امام جمعه شهر آوه ساوه به عنوان شاهد حادثه تروریستی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: حدود ۵۰ خواهر و برادر از شهر آوۀ ساوه در غالب موکب عشاق الحسین(ع) در سالگرد حاج قاسم حضور داشتند.

حجت الاسلام نکویی ماهانی افزود: انفجار در مسیر زائران اتفاق افتاد و اعضای موکب عشاق الحسین(ع) که از دو روز گذشته از شهر آوه برای پذیرایی از زائران حاج قاسم در کرمان مستقر شدند، همگی در سلامتی کامل هستند. 

امروز و در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی زائران پاک باخته‎ای از سرتاسر ایران اسلامی برای حضور بر تربت پاک سردار دلها در کرمان حضور یافتند.

عصر امروز ساعت ۱۴:۵۰ دقیقه در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان در جمع مردم دو انفجار مهیب روی داد که بر اثر آن تاکنون ۱۰۳ نفر شهید و حدود ۲۱۱ نفر مجروح شدند، ساعت به ساعت به تعداد شهدا اضافه می‌شود و به علت وخامت حال مجروحان احتمال افزایش تعداد شهدا وجود دارد.

به گفته معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان، این حادثه یک حمله تروریستی است.

در پی حادثه تروریستی کرمان، هیئت دولت فردا را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

برچسب ها: کرمان ، مزار حاج قاسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.