مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد گفت: سرشاخه‌ی باند گلفروشان چهار راه‌های شهر یزد شناسایی ودستگیر شد.

ابوالقاسم ابوالحسنی مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد گفت: گلفروشان چهارراه‌های یزد به صورت سازماندهی شده و در قالب یک باند فعالیت می‌کردند که برای رفع مزاحمت آن‌ها در تقاطع‌ها، سرشاخه باند آن‌ها دستگیر شد.

او افزود: با گلایه و شکایت شهروندان در مورد مزاحمت گلفروشان تقاطع‌های یزد، یکی از سرشاخه‌های اصلی باند گلفروشی و مزاحمت تقاطع‌های سطح شهر با همکاری نیروی انتظامی و دستور مقام قضایی بازداشت شد.

مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد تصریح کرد: پس از بررسی‌ها و تحقیقات چند ماهه، نیرو‌های اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری یزد، به رصد فعالیت روزانه گلفروشان تقاطع‌ها پرداختند و بیش از ۲۰ دستگاه کارتخوان را از آن‌ها با دستور مقام قضایی جمع‌آوری و برای بررسی به نیروی انتظامی تحویل دادند.

ابوالحسنی عنوان کرد: همچنین با اخذ حکم توقیف خودروی پخش گل، مشخص شد که همه گلفروشان فعال در تقاطع‌های یزد از اهالی روستایی خارج از محدوده استان هستند و حتی نام خانوادگی و پسوند همه آن‌ها نیز یکسان است.

او بیان کرد: پس از بررسی‌های انجام شده در نهایت به دو سرشاخه اصلی رسیدیم که گل و دستگاه کارتخوان را برای فروش در اختیار گلفروشان قرار می‌دادند و برای آن‌ها محافظ می‌گذاشتند تا آن‌ها را از حضور ماموران شهرداری مطلع کنند.

مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد ادامه داد: یکی از این سرشاخه‌ها با همت بازرسان اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری و همکاری عوامل انتظامی از چهارراه سیدحسن نصرالله جمع آوری و با دستور مقام قضایی بازداشت شد.

ابوالحسنی افزود: روزانه گزارش‌های بسیاری از شهروندان به شهرداری مبنی بر مزاحمت این افراد در تقاطع‌ها اعلام می‌شود که بازرسان این اداره تا حد توان از کار آن‌ها جلوگیری و قانون را در مورد آن‌ها اعمال می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۹ دی ۱۴۰۲
غرفه بهشون بدید کاسبی کنند.
بیکاری خوب نیست