مردم کرمان خواستار رسیدگی به ابعاد انفجار تروریستی هستند

نماینده مردم کرمان در مجلس طی نامه‌ای به رئیس جمهور تأکید کرد که مردم کرمان خواستار رسیدگی به ابعاد انفجار تروریستی کرمان و چرایی آن هستند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس طی نامه‌ای به رئیس جمهور تأکید کرد که مردم کرمان علاوه بر انتظار انتقام سختِ خون‌های به ناحق ریخته شده عزیزان و پاره‌های تن‌شان، خواستار رسیدگی به ابعاد حادثه و چرایی آن هستند.

متن نامه محمدمهدی زاهدی به شرح ذیل است:

محضر آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و رئیس شورای عالی امنیت ملی

با سلام و احترام
مردم شریف و نجیب استان کرمان این روز‌ها داغدار حادثه‌ای هستند که قلب شان را جریحه دار و دیدگان‌شان را اشک بار کرده است. کوردلانِ بدسرشت، در سالروز شهادت پاره تن ملت، سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، چنان بزدلانه بر زن و مرد، پیر و جوان و کودک و خردسال تاختند که فریاد مظلومیت‌شان، جهان را پر کرد؛ اینک ما مانده ایم و وظیفه و تعهدی سنگین برای پیگیری ابعاد این حادثه‌ی دلخراش.

قبل از بیان هر موضوعی بر خود لازم می‌دانم به عنوان نماینده مردم شریف کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از حضور جنابعالی و دکتر مخبر معاون اول محترم و جمعی از اعضای محترم هیات وزیران از جمله وزاری محترم بهداشت و کشور به کرمان و پیگیری درمان مجروحان حادثه و تسلی خاطر خانواده‌های داغدار و مردم غم‌دیده کرمان و همچنین از نیرو‌های امنیتی که با عملیات اطلاعاتی برخی از عوامل این حادثه را شناسایی و دستگیر نمودند، سپاسگزاری نمایم. 

ریاست محترم جمهور؛ مردم کرمان علاوه بر انتظار انتقام سختِ خون‌های به ناحق ریخته شده عزیزان و پاره‌های تن‌شان، خواستار رسیدگی به ابعاد حادثه و چرایی آن هستند و از جنابعالی به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور تقاضا دارند شخصا موضوع را پیگیری و دستور فرمایید عاملان و مسببین این حادثه در کمترین زمان ممکن شناسایی و به مراجع ذیصلاح معرفی شوند. 

جناب آقای دکتر رئیسی؛ تصدیق می‌فرمایید که بار‌ها و بار‌ها از دولت گذشته و از مسئولین دولت سیزدهم خواسته ام در خصوص ساماندهی اتباع بیگانه غیرمجاز اقدامات عاجل و مدبرانه اتخاذ نمایند. مزید استحضار این روز‌ها حضور گسترده اتباع بیگانه غیرمجاز تبدیل به بزرگترین چالش امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در استان کرمان شده است لذا مجددا مجدانه تقاضای پیگیری این موضوع را دارم.

همچنین انتظار است نسبت به تخصیص اعتبارات مناسب برای کنترل شدید مرز‌ها و مجهز نمودن نیرو‌های نظامی و انتظامی به آخرین تجهیزات و فناوری‌ها برای پایش مرز‌ها و جاده‌ها و مسیر‌های تردد اشرار و قاچاقچیان اقدامات لازم صورت پذیرد؛ یقینا مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص آماده هر نوع همکاری می‌باشد.

با آرزوی توفیقات الهی
محمد مهدی زاهدی
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۸ دی ۱۴۰۲
بنده از سال 2011 تاکنون بیش از 999 هزار بار در رسانه های اعلام کرده ام که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از تروریست ها در سوریه، عراق، منطقه و جهان همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و هنچنان نیز ادامه می دهند ولی اما متأسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بی توجهی کردند و هیچ گونه توجهی نکردند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Germany
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۷ دی ۱۴۰۲
چه رسیدگب کار اسراببله باید انتقا‌م بگیربم
Iran (Islamic Republic of)
داعش جنایتکار از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند
۱۲:۱۰ ۱۷ دی ۱۴۰۲
داعش جنایتکار از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند
داعش منتسب به آمریکا و انگلیس و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این سه کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۷ دی ۱۴۰۲
حضور نیروهای تروریست آمریکایی در عراق اصلی ترین تهدید برای امنیت مردم ایران و کشور ایران است
حضور نیروهای تروریست انگلیسی در عراق اصلی ترین تهدید برای امنیت مردم ایران و کشور ایران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۷ دی ۱۴۰۲
حمله تروریستی به پاسگاه پلیس راسک ثابت کرد و نشان داد که دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی هنوز هم در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۷ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست که عوامل تاجیکستانی عملیات کرمان چگونه و چطور از پاکستان وارد ایران شدند.
بارها هشدار دادیم که تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش از طریق پاکستان، افغانستان و عراق وارد ایران می شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۷ دی ۱۴۰۲
این شاهکار وزارت اطلاعاته که اینقدر گیتا رو کم گذاشت تا ازدحام شد و تلفات دو برابر شد
Germany
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۷ دی ۱۴۰۲
از که بنالم به که بگویم از که بجویم راه چاره را
Iran (Islamic Republic of)
مردم کرمان خواستار انتقام از عاملان انفجار تروریستی هستند و نه رسیدگی
۱۰:۵۳ ۱۷ دی ۱۴۰۲
مردم کرمان خواستار انتقام از عاملان انفجار تروریستی هستند و نه رسیدگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۷ دی ۱۴۰۲
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
تروریست های داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در عراق، افغانستان، پاکستان و منطقه اصلی ترین تهدید برای امنیت مردم ایران و کشور ایران است.
آخرین اخبار