ضرورت تامین حامل‌های انرژی برای تامین نیاز‌های تولید و صنعت

فرماندار شهرستان آذرشهر گفت: با توجه به خشکسالی‌های اخیر واحد‌های صنعتی با مشکل تامین حامل‌های انرژی مواجه هستند و دستگاه‌های متولی باید تدبیر کنند تا واحد‌های صنعتی در تامین آب، برق و گاز با مشکلی مواجه نشوند.

محمودیان درجلسه کارگروه رفع موانع تولید با محوریت تامین آب و برق پایدار واحد‌های تولیدی گفت: با اصلاح زیر ساخت‌ها و استاندارد سازی تصفیه خانه فاضلاب شهرک سلیمی و بازچرخانی آب تصفیه شده، میتوان بخشی از نیاز تولید صنایع شهرک سلیمی را تامین نمود و دستگه‌های متولی باید توجه ویزه‌ای به این موضوع داشته باشند. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز در این جلسه گفت: برای توسعه واحد‌های صنعتی و هچنین فاز دو شهرک سلیمی با مشکل کمبود آب و برق مواجه هستیم.

فیض زاده افزود: تمامی زیر ساخت‌های لازم درفاز دوم شهرک صنعتی شهید سلیمی مهیا شده است و اماده واگذاری به سرمایه گذاران و صاحبان صنایع هستیم، اما بخاطر نبود برق در فازدوم شهرک صنعتی عملا امکان واگذاری قطعات وجود ندارد. 

وی گفت: در این راستا بخشی از آب شرب شهرک صنعتی از طریق خرید و حفر سه حلقه چاه تامین می‌شودو دراین راستا منتظر صدور مجوز اداره امور آب هستیم.

وی گفت: به منظور جبران بخشی از کمبود برق واحد‌های صنعتی و با هدف اصلاح الگوی مصرف برق با یک شرکت دانش بنیان تفاهم نامه همکاری امضا شده است که در این صورت در مصرف برق واحد‌های صنعتی صرفه جویی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.