بیش از ۹۲ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ خراسان شمالی ثبت شد

۹۲ هزار و ۴۱۷ تماس مردمی با سامانه گویای ۱۴۱ خراسان شمالی در ۹ ماه گذشته به ثبت رسید.

مدیر کل راهداری خراسان شمالی از افزایش ۳۰ درصدی تماس‌های مردمی با سامانه گویای ۱۴۱ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: ۸ هزار و ۳۲۱ تماس مردمی توسط اپراتور‌ها پاسخ داده شده که ۶۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
محمد مشتری افزود: ۵۶۶ مورد از شکایات ثبت شده (۷ درصد از کل تماس ها) مربوط به حمل و نقل کالا، ۱۴۰ مورد از شکایات ثبت شده (۲ درصد کل تماس ها) مربوط به جا به جایی مسافر و ۵۰۲ مورد از شکایات (۶ درصد از کل تماس ها) مربوط به مشکلات راه‌ها بوده است.
او گفت: مشکلات، نظرات و انتقادات مردمی، وضعیت حمل و نقل عمومی بار و مسافر و همچنین مشکلات و کمبود‌های جاده‌ای از طریق سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان ثبت می‌شود. 
مشتری گفت: کاربران جاده‌ای باید با توجه به شرایط آب و هوایی پیش از اقدام به سفر، وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ پیگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.