معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان گفت: ۱۲ هزار و ۵۴۳ تماس توسط اپراتورهای مرکز مدیریت راههای استان پاسخ داده شده که حاکی از افزایش ۴۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.
علی ربانی افزود: در این مدت بیشترین تماسها در خصوص وضعیت جوی و جاده ای، شکایت و پیگیری شکایت از شرکتهای باری و مسافری و مشکلات جادهای ثبت شد.
وی ادامه داد: کارشناسان اداره مدیریت راههای استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جادهای در خصوص وضعیت راهها و حمل و نقل جادهای هستند.