صدور بیش از ۱۰۰ پروانه کاربرد نشان استاندارد در استان سمنان

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد استان سمنان از صدور بیش از ۱۰۰ پروانه کاربرد نشان استاندارد در این استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

عمادی  با بیان اینکه از ابتدای امسال تا آخر پاییز در مجموع ۱۰۱ پروانه کاربرد نشان استاندارد در این اداره کل صادر شده گفت: علامت استاندارد ایران نشانگر تعهد تولیدکننده یا ارائه‌کننده خدمت به رعایت ضوابط و موازین و استمرار انطباق مشخصات کالا با استانداردهای ملی و همچنین اطمینان خاطر در مصرف کننده است.

وی با برشمردن برخی از مهمترین خدمات این اداره کل عنوان کرد: در نه ماهه امسال در اداره کل استاندارد استان سمنان، تعداد ۹۳ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای فرآورده های واحدهای تولیدی استان صادر شد.

 

عمادی ادامه داد: بیشترین پروانه های صادر شده در بخش صنایع ساختمانی و معدنی، برق و الکترونیک، شیمیایی، غذایی و کشاورزی و مکانیک و فلز شناسی، خودرو و نیروی محرکه، مهندسی پزشکی، ایمنی، سلامت، انرژی و محیط زیست بوده است.

وی بر لزوم توسعه فرهنگ استفاده از محصولات استاندارد تاکید و خاطرنشان کرد: هر قدر در زمینه استاندارد سازی محصولات و خدمات در جامعه تلاش و کوشش شود موجبات رشد اقتصادی کشور بیشتر فراهم می گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.