راهیابی هنرمند چهارمحالی به مرحله نهایی المپیاد فیلمسازی ایران

دانش‌آموز هنرمند چهارمحال و بختیاری در هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران به بخش نهایی این رویداد راه یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، اعضای هیئت انتخاب هفتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران پس از ارزیابی هزار و ۲۶۰ اثر ارسالی به دبیرخانه این رویداد فرهنگی هنری، اسامی ۳۱ پذیرفته‌شده نهایی را برای حضور در این المپیاد اعلام کرد.


بیشتر بخوانید


نرگس حیدری سورشجانی دانش‌آموز هنرمند چهارمحال و بختیاری با ایده «مَه و مِه» در المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران حضور یافت که به همراه ۱۱ هنرمند راه‌یافته به بخش طراحی داستان، فعالیت در حوزه سینما را تجربه می‌کند.

ایده فیلم کوتاه «مَه و مِه» دارای موضوعی اجتماعی است که با محوریت دفاع مقدس، برشی کوتاه از زندگی یک جانباز و سوءتفاهمی‌هایی را که دیگران در پذیرش شرایط او دارند، روایت می‌کند.

هفتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران با محوریت محرومیت‌زدایی فرهنگی، تربیت نسل فیلم‌ساز آگاه، تربیت نسل فیلمساز پیش‌رو و شناسایی و توانمندسازی نوجوانان مستعد ۱۲ تا ۱۷ ساله در بخش‌های طراحی داستان و فیلمسازی صورت گرفته است.

این رویداد فرهنگی هنری با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان بروز‌های 28 دی ماه تا دوم بهمن امسال در اصفهان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار