هنرمندان چهارمحال و بختیاری صاحب سه عنوان برتر در رویداد‌های ملی شدند

هنرمندان چهارمحال و بختیاری سه عنوان برتر جشنواره‌های ملی نماز و نیایش به روایت دوربین و تجسمی غدیر را به دست آوردند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: آیین پایانی نهمین جشنواره ملی «نماز و نیایش به روایت دوربین» شامگاه جمعه ۱۵ دی در شهر قم برگزار شد و احمد تاجی هنرمند استان توانست در این جشنواره در جایگاه دوم بخش عکس قرار گیرد.

شهرام فرجی با بیان اینکه تاجی با عکس‌های نفس‌های مادربزرگ و در انتظار نور در این رویداد ملی شرکت کرده است، افزود: جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین از جشنواره‌های قدیمی و پیشینه‌دار سینمای ایران است که پس از ۹ سال وقفه بار دیگر در شهر قم برگزار شد.


بیشتر بخوانید


وی همچنین به مقام آوری ۲ هنرمند دیگر استان در نخستین جشنواره ملی هنر‌های تجسمی «تجسم غدیر» در شهر شیراز اشاره و تصریح کرد: این جشنواره در رشته‌های حروف‌نگاری، پوستر، تصویرسازی، خوشنویسی، کارتون و نقاشی و در دو بخش دانشجویی و آزاد برگزار شد که قاسم رشیدی ده‌صحرایی و پدرام فرخ نیا از چهارمحال و بختیاری موفق به کسب عناوین برتر این جشنواره شدند.

فرجی یادآور شد: فرخ نیا در قسمت دانشجویی رشته کارتون به مقام نخست رسید و رشیدی در بخش آزاد رشته پوستر برگزیده شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آثار هنرمندان استانی از میان حدود سه هزار و ۳۰۰ اثر دریافتی در دبیرخانه جشنواره ملی هنر‌های تجسمی غدیر موفق به پیوستن به جمع برگزیدگان شد، گفت: بنا به نظر هیات داوران این جشنواره در رشته پوستر، برگزیدگان بدون رتبه‌بندی اعلام شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.