باند دوم مامونیه به آزادراه ساوه - تهران ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رییس اداره راه و شهرسازی ساوه و زرندیه گفت: عملیات ایجاد باند دوم مامونیه به آزاد راه ساوه – تهران امسال با تزریق اعتبارات ملی و شهرستانی به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

حمزه فضلی رییس اداره راه و شهرسازی ساوه و زرندیه گفت: عملیات اجرای این طرح از سال گذشته به عنوان یکی از طرح‌های نیمه تمام مجدد شروع شد و هم‌اکنون از روند خوبی برخوردار است.

وی اضافه کرد: در سال جاری ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی و استانی برای این طرح تخصیص و هزینه شده است و بقیه اقدامات نیز با اعتبارات سال ۱۴۰۳ دنبال می‌شود.

فضلی با بیان اینکه این طرح به طول چهار هزار و ۸۰۰ متر است، افزود: تاکنون چهار کیلومتر از این طرح اجرا و ۸۰۰ متر دیگر نیز در دست اقدام است.

وی یادآور شد: استقرار شهرک صنعتی مامونیه و تردد بالای ماشین‌آلات در این محور باعث شد اجرای این طرح سال ۱۳۹۷ آغاز شود اما تا ابتدای فعالیت دولت سیزدهم از پیشرفت چندانی برخوردار نبود.

رییس اداره راه و شهرسازی ساوه و زرندیه گفت: امسال ۳۳۹ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بخش راه و مسکن شهرستان‌های ساوه و زرندیه از محل منابع استانی و ملی هزینه شد.

فضلی گفت: ایجاد باند دوم مسیر مامونیه به اتوبان ساوه - تهران، باند دوم جاده قدیمی مامونیه به زاویه به طول حدود ۶ کیلومتر و توسعه کتابخانه امام علی(ع) زرندیه از جمله محل‌های هزینه شده اعتبارات شهرستان زرندیه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۴ دی ۱۴۰۲
تعریض و ۴ بانده کردن جاده قدیم ساوه به غرق آباد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۴ دی ۱۴۰۲
جاده خنداب توره باید تعریض و ایمن سازی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۴ دی ۱۴۰۲
جاده اراک قم تعریض شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۴ دی ۱۴۰۲
تعریض و ۴ بانده کردن جاده اراک ازنا در دستور کار قرار گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۲ دی ۱۴۰۲
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۱ دی ۱۴۰۲
احسنت