برگزاری همایش بیمه اجتماعی، حق همگانی در کرمانشاه

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت : نباید بگذاریم این صندوق در آینده با چالش مواجه شود.

بیت‌الله برقراری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در همایش «بیمه اجتماعی، حق همگانی» در کرمانشاه با اشاره به تشکیل صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور از سال ۱۳۸۴، گفت : این صندوق با هدف خدمات‌رسانی بیمه‌ای به کشاورزان، روستاییان و عشایر راه‌اندازی شده است و امیدواریم بتواند نقش مهمی در خدمت‌رسانی بیشتر به این جامعه تولیدکننده داشته باشد.

وی با اشاره به مثبت بودن تراز مالی صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور، گفت: این صندوق باید چنان مدیریت شود که در آینده با چالش مواجه نشود و بتواند به جامعه هدف خدمات مطلوب ارائه دهد.

برقراری با بیان اینکه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر جزو پایدارترین صندوق‌های بیمه‌ای کشور است، اظهار کرد: باید منحنی عمر صندوق را مدام تحلیل کنیم و در راستای پایداری بیشتر صندوق تلاش کنیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه باید قدردان نعمت انقلاب باشیم، گفت: حضور پرشور مردم در عرصه‌های مختلف نقشه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه کشاورزان، روستاییان و عشایر در عرصه‌های مختلف بعد از پیروزی انقلاب در کنار نظام بوده‌اند و با حضور پرشور خود در عرصه‌های سرنوشت‌ساز اجازه نداده‌اند دشمنان به اهداف‌شان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب دست پیدا کنند، اظهار کرد: باید در انتخابات پیش رو با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را از توطئه‌چینی علیه اسلامی انقلاب دلسرد کنیم. 

محسن رشیدی اقدام، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه نیز در این همایش اظهار کرد: استان کرمانشاه ۱۲۰ هزار بیمه‌شده صندوق اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر دارد. اکنون ۵۵۰۰ نفر مستمری‌بگیر این صندوق در استان هستند.

وی با اشاره به استقبال خوب زنان استان از صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان در سال ۱۴۰۲، گفت: این موضوع نشان از نهادینه شدن فرهنگ بیمه در استان دارد.

وی از همه افرادی که بیمه ندارند، برای بیمه شدن در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان دعوت کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.