استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های این استان برای ایجاد اشتغال پایدار، گفت : کرمانشاه نیازمند راهبرد‌های تحول آفرین در حوزه سرمایه‌گذاری است.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در دیدار با مدیرعامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) و هیأت همراه که با حضور معاون اقتصادی استانداری و مدیران دستگاه‌های مختلف برگزار شد، گفت : در کنار فراهم کردن زیرساخت‌ها و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری به شکل ویژه و هدفمند به دنبال فراهم کردن مقدمات حضور شرکت‌های بزرگ سرمایه گذاری کشور در استان و اجرای پروژه‌های تحول آفرین در حوزه‌های مختلف هستیم.

وی از مجتمع اقتصادی کمیته امداد به عنوان یک مجموعه سرمایه گذاری عظیم و موفق در کشور نام برد و عنوان کرد: بر اساس سیاست‌های حمایتی و مردمی کمیته امداد در کنار ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان، درآمد‌های حاصل از پروژه‌های اجرایی هم در استان صرف می‌شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: استان کرمانشاه از ظرفیت‌ها و عرصه‌های بسیار گسترده‌ای برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مسکن، کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری برخوردار است.

صحرایی تصریح کرد: در این حوزه‌ها پروژه‌های بسیار مناسب و با توجیه اقتصادی بالا برای ارائه به سرمایه گذاران تعریف شده است.

وی ادامه داد: کرمانشاه به دلیل قرار گرفتن در مسیر کربلا و همسایگی با بخش‌های عربی و کردی کشور عراق و همچنین برخورداری از ظرفیت‌های بسیار ممتاز و گسترده گردشگری از بستر و فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری سلامت و ایجاد مجتمع‌های رفاهی و خدماتی برخوردار است.

صحرایی گفت: در زمینه ساخت مجموعه‌های مسکونی و اجرای پروژه‌های گلخانه‌ای، دامپروری و کشاورزی کاملاً آماده همکاری با شرکت‌های سرمایه گذاری هستیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.