رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان گفت: خیران اصفهانی در اجرای طرح‌های توسعه‌ای عتبات عالیات در کشور پیش قدم هستند.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اصفهان در همایش نشان ارادت گفت:خیران اصفهانی در اجرای ۲۱۶ طرح توسعه و بازسازی عتبات عالیات مشارکت کردند.

عسگری با اشاره اینکه یکی از دیگر مهمترین وظایف این ستاد ساخت و بهسازی اماکن مقدس در عراق است، افزود:هزینه تمام این اقدامات به همت مردم و خیران اصفهانی تامین شده است.

او با اشاره به اینکه استان اصفهان در زمینه جذب خیرین و کمک‌های مردمی یکی از استان‌های پیشرو در سطح کشور است، اد امه داد: با وجود تمام محدودیت‌ها میزان جذب نذورات امسال افزایش داشته است.


رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان با اشاره به اینکه این استان در چهار طرح اصلی و بزرگ در عتبات عالیات حضوری فعال دارد، اضافه کرد: تکمیل صحن حضرت زینب (س) در کربلا، ساخت صحن حضرت امام باقر (ع) در کاظمین، ساخت نیم ضریح امام حسین (ع) و طرح توسعه حضرت سلمان فارسی در مدائن این چهار طرح هستند.


نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان هم در پیامی تصویری به این همایش با قدردانی از تلاش خیران گفت: لازم است خیران مصمم‌تر از گذشته در توسعه و اجرتی طرح‌های عتبات عالیات بکوشند.


آیت الله طباطبایی نژاد تاکید کرد: مردم اصفهان همواره در این حوزه‌های خیر پیشقدم بوده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.