امام جمعه سمنان:

مردم با حضور در صحنه انتخابات نقشه دشمن را خنثی کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: راهبرد دشمنان دور کردن مردم از صحنه انتخابات و القای حس یاس و نا امیدی بویژه میان جوانان است که این توطئه با هوشیاری مردم و حضور پر شور آن‌ها در انتخابات خنثی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان گفت: دشمن همواره با ایجاد یاس و نا امیدی به دنبال دور کردن مردم از آرمان‌های انقلاب و صحنه‌های حساس ملی است و برنامه جدید او، دور کردن مردم از صحنه مهم انتخابات است.

وی دستگیری ۳۵ نفر از عوامل جنایت تروریستی کرمان، بازپس گیری نفتکش توقیف شده ایران با تلاش نیرو‌های دریایی جمعهوری اسلامی و طرح شکایت وکلای آفریقای جنوبی علیه نسل کشی رژیم غاصب صهیونیستی در غزه در دادگاه بین المللی لاهه را سه رویداد مهم هفته اخیر برشمرد.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان همچنین با گرامیداشت بیش از ۴۰ شهید این استان در منطقه هفت تپه در عملیات کربلای ۵ گفت: شهدای مظلوم هفت تپه از خادمان اهل بیت علیهم اسلام در مساجد و تکایا بودند.

خطیب جمعه سمنان با یادآوری سفر اخیر خود به بخش ایوانکی، برخی از مشکلات این بخش در زمینه آب و استقرار ادارات را یادآور شد و از مسئولان خواست هر چه سریعتر مسائل زیر ساختی و رفاهی ایوانکی را رفع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با بزرگداشت فرا رسیدن ماه رجب؛ این ماه را مقدمه‌ای برای تمرین بندگی در ماه رمضان دانست و بر لزوم بهره مندی از فیوضات این ماه شریف تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.