هنرمندان رادیو خراسان جنوبی در نخستین جشنواره ملی صدای شهر موفق به دریافت ۵ تندیس و لوح سپاس جشنواره شدند.

نخستین جشنواره ملی رادیویی صدای شهر با محور‌های روابط اجتماعی، خدمات شهری، زیباسازی شهری، حمل و نقل عمومی و ترافیک، شهرسازی و اطلاع رسانی در ۵ قالب نمایش کوتاه، مینی فیچر، برنامه کوتاه شامل متن و گزارش، psa، آنونس‌های آگاهی بخش و در بخش مردمی در ۴ قالب پادکست، متن طنز، داستانک و عکاسی در اصفهان برگزار شد.

در اختتامیه این جشنواره که با حضور برگزیدگان، هنرمندان مطرح، مدیران صدای استان‌ها، مردم و علاقه‌مندان در اصفهان برگزار شد، منصوره عسکری دشت هنرمند رادیو خراسان جنوبی با اثر تندیس با موضوع اهمیت توجه به المان‌های شهری موفق به دریافت تندیس و لوح سپاس جشنواره شد.

همچنین مسعود حسنی با اثر درخت زندگی با موضوع توجه به استراحتگاه‌های بین راهی در کاهش تصادفات جاده ای، رتبه سوم و لوح سپاس، هانیه پیرامی با اثر سیاه چرخان با موضوع توجه به محیط زیست لوح سپاس جشنواره، عقیله پاک با مستند درخت نشان با موضوع اهمیت کاشت درخت، لوح سپاس و فاطمه برهانی با اثر قاتل ریز جثه با موضوع مصرف دخانیات و سیگار، لوح سپاس این جشنواره را از آن خود کردند.

تمامی آثار راه یافته صدای خاوران در این جشنواره موفق به دریافت جایزه شد و صدای خاوران بیشتر تعداد جوایز را بین مراکز استان‌ها از آن خود کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.