استاندار اصفهان به مناسبت آغاز سال نوی میلادی در آرامستان ارامنه حضور یافت و به مقام شامخ شهیدان ارامنه دفاع مقدس ادای احترام کرد.

سیدرضا مرتضوی دراین دیدار همراه با اعضاء شورای خلیفه گری ارامنه، رشادت‌های شهدای ارامنه در دوران دفاع مقدس دردفاع از میهن اسلامی ستودنی دانست و گفت: امروزه هم زیستی مسالمت آمیز بین ادیان در اصفهان به عنوان الگویی بی بدیل درکشور معرفی شده ونشان از وحدت وهمبستگی شیعیان با ادیان است.

اسقف اعظم ارامنه و جنوب ایران هم دراین دیدار از حضور استاندار در آرامستان و همچنین کلیسای وانک قدردانی کرد و گفت: سال‌های طولانی سکونت ارامنه در اصفهان با آرامش وامنیت برقرار بوده است و مردم اصفهان هم زیستی مسالمت آمیزی با ادیان دارند.

سیپان کچچیان با ابراز تاسف از شهادت جمعی از هموطنان ایرانی در حادثه تروریستی کرمان گفت: دشمن با این اقدامات تروریستی به دنبال تفرقه بین مردم وناامن جلوه دادن زندگی در ایران است؛ این درحالیست که ادیان مختلف در ایران به ویژه اصفهان در امنیت کامل زندگی می‌کنند.

او حضور پرشور در انتخابات را مصداق وحدت و انسجام ملی در شرایط کنونی برشمرد و گفت: بدون شک آن چیزی که امروز باعث ناتوانی درتوطئه‌ها در رسیدن به اهداف خود می‌شود وحدت وهمبستگی و پشتیبانی مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.