اولویت‌بندی مناطق شهر برای آسفالت کانال‌های فیبر نوری

مدیر بازرسی شهرداری کرمان از اولویت‌بندی مناطق شهر کرمان برای آسفالت کانال‌هایی که برای اجرای فیبر نوری حفاری شده اند، خبر داد.

مرتضی هوش‌هویدا، در حاشیه جلسه‌ای با حضور محمدرضا یحیی‌زاده، معاون حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهردار کرمان و رابط‌ها و تیم های ۱۳۷ مستقر در مناطق شهر که در سالن مفاخر شهرداری با موضوع «آسفالت سرد» برگزار شد، گفت: در این جلسه درخصوص نحوه مصرف و مقدار استفاده از آسفالت و شرایط دمایی مناسب آن، توضیحات لازم ارائه و با توجه به قیمت بالای آسفالت، مقرر شد نقاط حادثه‌خیز شهر برای اجرای آسفالت در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: با درنظرداشتن بارندگی‌های پیشِ‌رو، در این جلسه تصمیم گرفته شد نقاط حادثه‌ساز و معابری که آب‌های سطحی زیادی در آن جمع می‌شود و از طریق تماس‌های مردمی به سامانه «۱۳۷» گزارش می‌شود، در اولویت قرار گیرد. 

در این جلسه مسائل و مشکلات نیرو‌های ۱۳۷ نیز، مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Russian Federation
خوبیار
۰۲:۳۲ ۲۶ دی ۱۴۰۲
مایک خیابان بی چاله چوله درکرمان نداریم آقای شهردار محترم اگه تصمیم براسفالت کردن شهرگرفته تمام خیابانهای فقیرنشین بایداسفالت شوند،مخصوصان شهرک هایی که درحاشیه دانشگاه آزاد قرار گرفته اند،مثل شهرک ایرانمنش 2 که هیچ اثرواثاری ازاسفالتهای قدیم برجانمانده خیابان شهاب که تمامش چاله چوله است آنهم خیابانی اصلی که ازطرف هفت باغ ورودی اصلی شهریه حساب می آید ووووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۴ دی ۱۴۰۲
سلام
واقعا خیابان های کرمان نیاز به آسفالت دارن.زیربندی اکثر ماشینا داغون
به خاطر آسفالت بد خیابان هاست لطفا شهردار کرمان .....با تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
سام
۰۷:۳۸ ۲۴ دی ۱۴۰۲
چرا ادارات هماهنگ نیستن اسفالت میکنن دوباره میکنن و باز دوباره اسفالت فقط هزینه بیشتر میشه
آخرین اخبار