سامانه مدیریت نام‌گذاری اماکن و معابر با فناوری Web GIS به منظور ساماندهی نام‌گذاری معابر و تسهیل در رفت و آمد به اماکن شهری در یک شرکت دانش بنیان طراحی شد.

 مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: سامانه مدیریت نام‌گذاری اماکن و معابر بر پایه فناوری Web GIS (منام) کمک می‌کند تا مشکلات آدرس دهی رفع و در مواقع حساس مانند آتش‌سوزی‌ها، از بروز چالش اعزام تیم آتش‌نشانی به مکان اشتباه با نام مشابه جلوگیری شود.


فرشاد احمدی افزود: هم اکنون این سامانه در ۳۰ شهر از جمله اصفهان، شیراز، قم، اهواز، رشت، زاهدان و بابل و همچنین ۱۰ مرکز استان نصب شده است.


او گفت: این سامانه، نقشه‌ای جامع در اختیار سازمان‌های مربوطه از جمله شهرداری‌ها قرار می‌دهد که هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب نام یک معبر، در صورت تکراری بودن نام آن یا حتی بدون نام بودن آن هشدار‌های لازم را دریافت کنند.


احمدی ادامه داد: استفاده از خدمات مکان‌یابی مبتنی بر شبکه از سال‌های گذشته تاکنون پیوسته بیشتر شده و امروز به یکی از خدمات پرکاربرد در میان مردم تبدل شده و این در حالی است که علاوه بر مردم، کسب‌وکار‌های کوچک و متوسط و حتی ارگا‌ن‌های دولتی نیز به مشتریان این تجهیز تبدیل شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار