رویکرد برنامه‌های کمیته کارگری دهه فجر مردمی و تبیینی است

دبیر کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در ایام الله چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، این کمیته برنامه‌ها را با محوریت مردم و تاکید بر فریضه جهاد تبیین اجرا می‌کند.

سید مهدی حسینی  در جلسه کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان اظهار کرد: ایام الله فجر شکوهمند انقلاب امسال بدلیل دلایل مختلف همچون اوضاع منطقه، انتخابات پیش رو و تلاش‌های نظام استکبار برای ایجاد شکاف میان مردم با نظام، از اهمیت دو چندان برخوردار است.

وی افزود: قشر کارگری بعنوان زحمتکشان و پیش قراولان جبهه تولید و ارزش آفرینی که همواره پیرو انقلاب و اثرگذار در جامعه هستند، در ایام منتسب به پیروزی انقلاب اسلامی ایران باید بیش از هر زمانی مورد تکریم قرار گیرند.

دبیر کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بر این اساس کمیته کارگری و کارآفرینی بعنوان یکی از کمیته‌های اصلی ستاد گرامیداشت دهه فجر در استان با حضور و هم اندیشی نمایندگان دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان، بسیج کارگری و کارخانجات، خانه کارگر، هیات ورزش کارگری و واحد‌های کارگری، اقدام به اجرای ویژه برنامه‌هایی به منظور ایجاد شور و نشاط و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در جامعه هدف خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار