در تقابل با قوانین بین‌المللی؛

نتانیاهو: هیچ کس نمی‌تواند مانع ما در جنگ غزه شود

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که نه دیوان دادگستری بین‌المللی در لاهه و نه هیچ طرف دیگری این رژیم را از جنگ علیه غزه باز نمی‌دارد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب بار دیگر با دهن‌کجی آشکار به قوانین و مجامع بین‌المللی، تاکید کرد که نه دیوان دادگستری بین‌المللی در لاهه و نه هیچ طرف دیگری ما را از جنگ علیه غزه باز نمی‌دارد.

به گزارش الجزیره، وی در عین حال اعتراف کرد: اسرائیل در جنگ در غزه تلفات و هزینه بسیار سنگینی داده است.

نتانیاهو اظهار کرد که به آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرده که این جنگ، جنگ آن‌ها نیز هست.

وی افزود: بدون برطرف کردن شکاف و ضعف‌های امنیتی در محور فیلادلفیا (در مرز مصر و غزه) جنگ را متوقف نخواهیم کرد، چون در غیر اینصورت ورود سلاح به نوار غزه ادامه خواهد داشت. فعلا تصمیمی در مورد کنترل احتمالی بر محور فیلادلفیا در منطقه مرزی میان مصر و غزه نگرفته‌ایم.

نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: اجازه بازگشت فلسطینیان به شمال نوار غزه مادامی که جنگ در آنجا ادامه داشته باشد را نمی‌دهیم.

نتانیاهو بار دیگر با وعده به خانواده اسرای صهیونیستی مدعی شد: به آن‌ها قول می‌دهیم فرزندان همه آن‌ها را بازگردانیم.

وی بار دیگر با تکرار سخنان چند هفته پیش خود گفت: تا محقق شدن همه اهدافمان در جنگ به آن ادامه می‌دهیم.

اظهارات نتانیاهو در خصوص رأی دیوان بین المللی دادگستری در خصوص نسل کشی رژیم صهیونیستی در حالی است که شکایت آفریقای جنوبی سران این رژیم را به شدت خشمگین کرد و اقدامات تل آویو برای عدم برگزاری این جلسه راه به جایی نبرد.

نخستین جلسه دادگاه دیوان بین‌المللی دادگستری درباره بررسی شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی در پرونده نسل کشی این رژیم در نوار غزه ۲۱ دی ماه برگزار شد و نماینده آفریقای جنوبی و تیم حقوقی این کشور به طور جداگانه تاکید کردند که رژیم صهیونیستی کشتار جمعی را تشدید کرده است و نسل کشی و قتل فلسطینیان در غزه باید متوقف شود.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۴ دی ۱۴۰۲
نه خیلی تا به حال پیروز بودی اگر همین الان آمریکائیها ومزدورانت دست از حمایتت بردارند غزه تورا میبلعد با این کارها هرچه قبر خود را گود تر میکند بقول کُرده نتانیاهو نتانی هیچ خاکی بسر بریزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۴ دی ۱۴۰۲
اسرائیل باید بداند گه اگر به آتش بس دائم با حماس تن ندهد دیر یا زود حماس کل غزه را باز پس خواهد گرفت و با عبور از دیوار حائل مجددا به داخل شهرکهای صهیونیستی نفوذ خواهد نمود پس فرصت توافق را از دست ندهد زیرا گذشت زمان شرایط را برای توافق اسرائیل سخت تر خواهد نمود و اکنون که قوای اسرائیل به لحاظ نظامی و مالی تحلیل رفته است و خطر شورش داخلی هم وجود دارد بهترین کار آتش بس طولانی با قبول تمام شرایط حماس است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۴ دی ۱۴۰۲
باید مصر با همکاری کشورهای اسلامی مانع اشغال مرز رفح توسط اسرائیل و قطع ارتباط غزه با مصر شود ؛ همانگونه که ایران به مانع تغییرات مرزی بین کشورهای آذربایجان و ارمنستان شد. این حداقل کاری است که مصر می تواند برای تبرئه خود از اتهام همکاری با اسرائیل انجام دهد. قطعا تهدید مصر و امت اسلامی؛ اسرائیل را از اینکار منصرف می کند زیرا نشان می دهد امت اسلامی نسبت به اشغال وتغییر مرزهای فلسطین بی تفاوت نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۴ دی ۱۴۰۲
روسیه و چین نباید با تروریست باشند باید قدرت آتش مقاومت را تسریع و نابودی اسرائیل را تسریع کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۲۴ دی ۱۴۰۲
مرگ بر رژیم صهیونیسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۲۴ دی ۱۴۰۲
قطعا نتانیاهو یک بیمار روانی هست
مرگ بر رژیم کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۶ ۲۴ دی ۱۴۰۲
این ملعون راست میگه، انگار هیچ کس نمیتونه جلوی این رژیم رو بگیره.صد روز کشتار بچه ها هم چنان با قوت به کارش ادامه میده.جهان اسلام دستش بسته است.این آمریکا و اسرائیل هستند هر کاری دلشون میخواد میکنن.مقاوت اگه تحرکاتی داشته، اصلا برای اسرائیل جنایتکار باز دارنده نبوده. به نظر شما باید چه کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۵ ۲۴ دی ۱۴۰۲
نتانیاهو یک جنایتکار جنگی و قصاب ملت فلسطین ومردم بزرگ و مقاوم غزه است. این عنصر پلید و شیطانی برای پاک کردن رد دزدی ها و فساد خود مردم فلسطین را کشتار کرد و به مردم جانی و صهیونیست خودش هم رحم نکرد. اگر صهیونیت این پست فطرت را نکشند بر مسلمان کشتن این جانی بین الملی واجب است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۴ ۲۴ دی ۱۴۰۲
ذکر تلفات سنگین نه برای اعتراف بلکه برای مظلوم نمایی است چرا که 30 هزار کشته و 700 هزار بمب و آوار کردن خانه برسر کودکان کجا و اعتراف به 2 هزار کشته نظامی کجا؟
جناب ناتوان یابو ، این جنگ در واقع جنگ آمریکا ی ابر قدرت با باریکه غزه است که اگر چنین نبود تا به حال جهانیان نام اسرائیل را فراموش کرده بودند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۲۴ دی ۱۴۰۲
اینا چقدر خبیث و کثیفن
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۰۱:۱۶ ۲۴ دی ۱۴۰۲
چرا یه چیزی می تونه جلوی شماها رو بگیره به خواست خدا جهاد مقدس و نبرد فتح سرزمین موعود که امروز رزمایش اون توی یمن برگزار شد به امید خدا به سراغتون می آییم و اون بکش بکش معروف را اجرا می کنیم!
آخرین اخبار