امکان دسترسی مردم به کالا‌های ارزان در سکو‌های تنظیم بازار

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقصادی استانداری یزد گفت: در حال حاضر ۴۹ سکوی تنظیم بازار در شهرستان‌های یزد و اردکان دایر شده است.

پاکدل مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقصادی استانداری یزد گفت: در حال حاضر ۴۹ سکوی تنظیم بازار در شهرستان‌های یزد و اردکان دایر شده که با الحاق شهرستان‌های ابرکوه، اشکذر، زارچ و میبد به شبکه سکو‌های تنظیم بازار تا فردا، این شبکه گسترده‌تر می‌شود.

او افزود: بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان و به منظور تأمین بدون واسطه کالا‌های اساسی مقرر شده با همکاری مستقیم ادارات جهاد کشاورزی، سازمان تعاون روستایی و شهرداری‌ها، مراکز خرده فروشی داوطلب در سطح شهرستان‌ها نسبت به عرضه اجناس با اولویت ۱۶ قلم اقلام تنظیم بازار شامل گوشت، مرغ، انواع حبوبات، لبنیات و میوه و تره بار با تخفیف ۲۰ الی ۳۵ درصد اقدام کرده و از حمایت‌های تعیین شده در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی، تسهیلاتی و مشوق‌های مالیاتی بهره‌مند شوند.

پاکدل ادامه داد: این سکو‌ها کد گذاری شده و دارای تابلو هستند و دستگاه‌های نظارتی و بازرسی نیز به صورت متمرکز از این مراکز بازرسی می‌کنند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقصادی استانداری یزد اظهار داشت: برخی گروه‌های جهادی و مردمی نیز دست به کار شده اند و با حذف واسطه‌ها کالا‌هایی را به صورت مستقیم عرضه می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.