۸۶ شعبه ثابت و ۱۲ شعبه سیار رای گیری در بروجن پیش‌بینی شده است

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این استان چهار حوزه انتخابیه دارد، گفت: بروجن یکی از چهار حوزه انتخابیه استان است که ۹۸ شعبه رای‌گیری برای آن پیش‌بینی شده است.

محسن حسین میرزایی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه بروجن برابر قانون سه هیات اجرایی در فرمانداری شهرستان و بخش‌های گندمان و بلداجی تشکیل شده است، افزود: از شعب رای‌گیری پیش‌بینی شده در حوزه انتخابیه بروجن ۵۷ شعبه در بخش مرکزی، ۲۲ شعبه بخش گندمان و ۱۹ شبعه در بخش بلداجی قرار دارند.

وی اظهار داشت: از این تعداد شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان بروجن ۸۶ شعبه ثابت و ۱۲ شعبه سیار هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین از تعداد کل شعبه‌های رای‌گیری در حوزه انتخابیه بروجن ۷۰ شعبه شهری و ۲۸شعبه روستایی است.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: برابر قانون از سوی هیات نظارت ۲۶ داوطلب در حوزه انتخابیه شهرستان بروجن مورد تایید قرار گرفتند که از این تعداد سه نفر زن و ۲۳ نفر مرد هستند.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری یادآور شد: برابر قانون هیات‌های اجرایی، فرماندار و بخشداران حوزه انتخابیه شهرستان بروجن تمام تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و نشاط اندیشیده‌اند.

حسین‌میرزایی از تمام کسانی که در امر برگزاری انتخابات در بخش اجرا، نظارت، بازرسی و حفاظت دخالت دارند، درخواست کرد با رعایت مُر قانون و اصل بی‌طرفی شرایط برگزاری انتخابات مطلوب را در استان فراهم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.