آغاز پویش انتخاباتی رای اولی‌ها در چهارمحال و بختیاری

امسال برنامه ویژه انتخاباتی برای دانش‌آموزان رای اولی در استان چهارمحال و بختیاری اجرا خواهد شد.

افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیای از آغاز پویش انتخاباتی رای اولی‌ها در سراسر استان در راستای افزایش انگیزه و رغبت دانش‌آموزان و رای‌اولی‌ها برای حضور در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ خبر داد.

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه ویژه انتخاباتی برای دانش‌آموزان رای اولی در سطح استان اجرا خواهد شد، افزود: در این پویش که با همکاری سایر نهادها، دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش آغاز شده است، دانش‌آموزان و دانشجو معلمان یک ویدئو تحت عنوان «چرا در انتخابات شرکت می‌کنیم» را تهیه خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


امیریان اظهار کرد: در این ویدئو شرکت‌کنندگان احساس و شوق خود را در نخستین سن تکلیف سیاسی و حضور در انتخابات به نمایش خواهد گذاشت.

وی با اشاره به اینکه آینده کشور در دست جوانان و نوجوانان است، ادامه داد: این پویش و همچنین سایر برنامه‌های سیاسی و فرهنگی در راستای افزایش شور و نشاط انتخاباتی در کشور و همچنین مداس در دست اجراست.

امیریان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان به عنوان سفیران آموزش در جامعه هستند، گفت: باید از این ظرفیت برای افزایش مشارکت درانتخابات استفاده کرد.

وی با اشاره به اجرای پویش به سوی انتخابات ویژه دانش‌آموزان خبر داد و گفت: در این پویش تمام دانش‌آموزان استان می‌توانند آثار خود را با موضوع «چرا خانواده من در انتخابات شرکت می‌کنند» را در قالب فیلم، پادکست، پوستر تهیه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار