مسابقات قهرمانی روستائیان کشور از ۱۲ بهمن آغاز می‌شود

سرپرست دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان گفت: دومین دوره مسابقات قهرمانی روستاییان کشور در سه رشته مینی فوتبال، دو و میدانی و کاراته از ۱۲ بهمن امسال آغاز می‌شود.

شهرام عظیمی در بازدید از خانه‌های ورزش روستایی «قلیان» و «باباریز» سنندج، اظهار کرد: اولین دوره مسابقات قهرمانی مینی فوتبال روستاییان، سال گذشته با عنوان جام پرچم برگزار شد و امسال رشته‌های دو و میدانی و کاراته که علاقمندان بیشتری در روستا‌ها دارد به این مسابقات افزوده شد.

سرپرست دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان افزود: این رقابت‌ها از ۱۲ بهمن همزمان با آغاز سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شروع می‌شود که تیم‌های روستایی به صورت انفرادی و یا با معرفی مربی می‌توانند در آن شرکت کنند.

وی یادآور شد: مسابقات از سطح روستا شروع و تا مرحله کشوری ادامه دارد که برخی از باشگاههای مطرح از جمله ذوب آهن نیز در آن شرکت دارد.

 عظیمی، هدف از برگزاری این مسابقات را معرفی استعداد‌های برتر به باشگاه‌های مطرح برشمرد و گفت: نفرات و استعداد‌های شاخص شناخته شده در رشته کاراته نیز بنا به قول مساعد رییس فدراسیون کاراته، به اردو‌های تیم ملی راه پیدا می‌کنند تا مسیر موفقیت استعداد‌های برتر از روستا تا تیم ملی دنبال شود و در سال‌های آینده رشته‌های ورزشی تخصصی‌تر می‌شود.

 وی اذعان کرد: اگرچه فعالیت‌های خوبی انجام شده، اما امکانات ورزش روستایی کافی نیست و باید تقویت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.