فرمانده نیروی زمینی ارتش:

توجه به موضوع انتخابات، تحقق شعارِ ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، است

امیر حیدری با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات پیشرو گفت: توجه به موضوع انتخابات، پوشیدن جامه عمل به شعار ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، است.

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ايران در همایش سیاسی فرماندهان تا رده گروهان قرارگاه منطقه ای جنوب شرق با عرض تسلیت به خانواده های شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی گفت: با برپایی ستاد انتخابات،  می توانیم ولایتمدار بودنمان را به منصه ظهور برسانیم.

وی با اشاره به اینکه صراط مستقیم ماموریت انبیا الهی است، افزود: اگر در صراط مستقیم قرار بگیریم، ولایتمداری می کنیم و کارمان را به درستی انجام می دهیم و از هر گونه شرارت و پلیدی دوری می کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ايران تصریح کرد: امروز ولی فقیه، ماموریت صراط مستقیم را دارد و ایشان تجسم عینی صراط مستقیم برای امت اسلامی است و گوش به فرمان بودن ولی فقيه، ما را به رستگاری می رساند.

وی عنوان کرد:  در ارتش جمهوری اسلامی باید ۳ اصل ولایت محوری، عدالت محوری و  شایسته سالاری را هر روز تکرار کنیم که یادآوریمان شود که در این لباس مقدس، طبق چه چارچوبی باید حرکت کنیم .

امیر حیدری با تاکید بر اینکه هر فرمانده در ۳ نقش حضور داشته باشد موفق خواهد شد، افزود: فرکانده باید خودش را رهبر و پدر مجموعه بداند و دلسوزانه عمل کند تا موفقیت های الهی نصیبش شود.

وی با اشاره به فرمایش امام خامنه ای( مدظله‌العالی) درخصوص اینکه باید ایجاد امید و نشاط کرد، گفت: امید با برنامه ریزی مناسب نسبت به‌ نیازهای روز نظام و کارکنان باشد و باید بر روی ۳ مولفه معطوف شد.

امیر حیدری گفت: درخواست دارم از فرماندهان ارتش که به عنوان بخشی از جهاد تبیین در ۲ موضوع، امرحضرت آقا را اطاعت کنید، یکی مبادرت به جهاد تبیین و دیگری ایجاد امید برای کارکنان است.

وی با اشاره به بحث انتخابات گفت: انتخابات پیش رو به چند دلیل حساس است و حضرت اقا برای این انتخابات از مدت ها قبل فرمایشاتی داشته اند.

امیر حیدری گفت: برای جامه عمل پوشیدن به شعار (ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند) نباید منتظر عاشورا باشیم که این شعار را محقق سازیم و همین میدان و همین انتخابات پیش رو، نمونه ای از کاری است که باید طبق فرمان رهبرمان عمل کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار