رسیدگی پرونده‌ها دراصفهان همتراز با استاندارد دستگاه قضا

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رسیدگی‌ پرونده ها در شعب دادگاه انقلاب اصفهان همتراز با معیار‌ها و استاندارد‌های دستگاه قضایی کشوراست.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در بازدید سرزده از مجتمع قضایی شهید لاجوردی اصفهان گفت: مهمترین مشکل در این مجموعه نامناسب بودن فضای اداری است که با تلاش‌های صورت گرفته؛ انتظار می‌رود در سال آینده با بهره‌برداری از مجتمع بزرگ قضایی اصفهان این مشکل تا حدود زیادی برطرف شود.


حجت‌الاسلام و المسلمین اسد الله  جعفری  در خصوص وضعیت رسیدگی به پرونده‌ها در شعب دادسرا و دادگاه انقلاب مستقر در این مجتمع افزود: با توجه به آمار ورودی پرونده به شعب دادسرا و دادگاه انقلاب اصفهان و استفاده از تعداد متناسب نیروی اداری و قضات با تجربه و انقلابی، در این مجتمع شاهد اطاله دادرسی نیستیم.


رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: احکام صادره نیز با سرعت و دقت مناسبی اجرا می‌شود و از این رو عملکرد مجتمع قضایی انقلاب اصفهان در رسیدگی به پرونده‌ها را می‌توان در مقایسه با معیار‌ها و استاندارد‌های دستگاه قضایی کشور در امر رسیدگی مطلوب ارزیابی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری در این بازدید به صورت چهره به چهره با کارکنان و مراجعان ملاقات و به بررسی مشکلات مربوط به این مجتمع پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار