مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد

واگذاری ۴۲۰ واحد مسکونی به مددجویان ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از ۴۲۰ واحد مسکونی به مددجویان این نهاد واگذار شده است.

 ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از ۴۲۰ واحد مسکونی که با همکاری کمیته امداد، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی استان ساخته شده اند به مددجویان کمیته امداد واگذار شده است.

وی افزود: عمده این واحد‌های مسکونی در مناطق روستایی و محروم استان بوده و با چنین اقداماتی هم اکنون مددجوی فاقد مسکن در مناطق روستایی استان که دارای زمین و واجد شرایط باشند وجود ندارد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام یادآور شد: کمیته امداد و آموزش و پرورش همکاری‌های بسیار نزدیکی خصوصاً در برگزاری جشن‌های عاطفه‌ها و نیکوکاری و در راستای کمک کردن به دانش آموزان نیازمند با هم دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این دیدار عنوان کرد: کمیته امداد و آموزش و پرورش ۱۱۳ هزار دانش‌آموز مددجو و قشر نیازمند به عنوان یک جامعه هدف مشترک گسترده دارند.

درویشی گفت: از آنجایی که یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد کمک به معیشت و تحصیل دانش‌آموزان نیازمند است تلاش ما این است در این زمینه همکاری موثری با کمیته امداد استان داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.