رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کردستان:

بهبود فرآیند‌ها در گرو توجه ویژه به آموزش و بازآموزی است

محمدی گفت: دستیابی به بهبود فرآیندها و افزایش بهره‌وری در گرو توجه ویژه به آموزش و بازآموزی است.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کردستان در ابتدای برگزاری دوره‌های آموزشی دستورالعمل تعیین دامنه قیمت‌های متناسب پیشنهادی در مناقصات یک مرحله‌ای و دو مرحله‌ای ویرایش سوم گفت: بر اساس رسالت و وظایف ذاتی سازمان مدریت و برنامه ریزی استان کردستان، در حوزه‌های مختلف آسیب شناسی انجام گرفته است.

اکبر محمدی  افزود: این اقدامات منجر به احصاء و شناخت تعدادی از چالش‌ها در نظام حکم روایی محلی شده و به تدریج در پی تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف هستیم.

وی با اشاره به اینکه هدف و همت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بر این مبنا قرار گرفته که دوره‌های آموزشی به صورت کیفی برگزار شود گفت: انتظار می‌رود که بازخورد مناسبی از برگزاری این دوره‌ها در قالب بهبود و اصلاح فرآیند‌ها اخذ و ثمرات آن در انجام فرآیند‌های پیمانکاری مشهود باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اشاره به پیوند و پیوستگی بین نظام فنی و اجرایی با جامعه پیمانکاران و ذی حسابان افزود: شناسایی و رفع چالش‌ها در این حوزه برای مدیریت فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که اجرای دوره‌های آموزشی برای ارتقاء نقاط قوت نظام حکمروایی محلی و رفع نواقص نیز در همین راستا برنامه ریزی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.