بدرقه پدرانه فرزندان شهید «سید میثم حسینی» از خانه تا مدرسه

مسئولان آموزش و پرورش، فرزندان شهید سید میثم حسینی را از خانه تا مدرسه پدرانه بدرقه کردند.

مسئولان آموزش و پرورش استان کرمان فرزندان شهید فرهنگی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان شهید سید میثم حسینی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش را از خانه تا مدرسه بدرقه کردند.

محسن منوچهری، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با هم کلاسی‌ها و معلمان فرزندان این شهید با اشاره به اینکه شهدا با تقدیم جانشان، امنیت امروز کشور را تضمین کردند، گفت: امید است به برکت خون شهدا، شما فرزندان این مرز و بوم که آینده سازان این مملکت هستید بتوانید پرچم ایران اسلامی را در میادین علمی بالا ببرید.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: به راستی که شهدا با خون خود باعث عزت و سربلندی ایران اسلامی شده اند.

بیشتر بخوانید: 



منوچهری نژاد با بیان اینکه امروز به همراه جمعی از همکاران به نیابت از همکار شهیدمان شهید میثم حسینی افتخار این را داشتیم تا فرزندان این شهید بزرگوار را از منزل تا مدرسه همراهی کنیم، بیان کرد: این اقدام شاید کوچک‌ترین کاری بود که توانستیم در حق  نازنین فرزندان گرانقدر این شهید انجام دهیم.

جمعی از مسئولان آموزش و پرورش استان کرمان فرزندان شهید بزرگوار پوریا و پارسا،  شهید میثم حسینی را تا مدرسه ابتدایی معلم و دبیرستان متوسطه اول امام مهدی (ع) همراهی کردند.

در مدارس محل تحصیل فرزندان این شهید بزرگوار با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی یاد و خاطره شهید سید میثم حسینی گرامی داشته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار