برخورد قضایی با توهین کنندگان به شهدای حادثه تروریستی کرمان

۸۰ توهین‌کننده به مقام شهدای حادثه تروریستی کرمان در اصفهان دادگاهی می‌شوند.

 دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: با دستور دادستان کل کشور و رییس کل دادگستری استان اصفهان مبنی بر برخورد قضایی قاطع با برهم‌زنندگان امنیت روانی جامعه، ۸۰ نفر از اشخاصی که در شبکه‌های اجتماعی اخبار کذب و محتوا‌های توهین‌آمیز به مقام شهدای انفجار‌های تروریستی کرمان تولید، منتشر یا بازنشر کرده بودند، شناسایی و پرونده قضایی در دادسرای مرکز استان برای آن‌ها تشکیل شد.


سیدمحمد موسویان افزود: پس از عملیات تروریستی کرمان که به شهادت بیش از ۹۰ نفر از هموطنان مظلوم و بی دفاع منجر شد، برخی با تولید، انتشار و بازنشر محتوا‌های خلاف واقع در برخی شبکه‌های اجتماعی به حرمت شکنی شهدای این واقعه و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند.


او گفت: اقدام این افراد از یکسو باعث تشویش اذهان عمومی، ناراحتی شهروندان و خانواده‌های شهدا شد و از سوی دیگر امنیت روانی جامعه را مخدوش کرد و مورد هدف قرار داد.


موسویان با تأکید به شهروندان در خصوص دریافت اخبار و اطلاعات از مبادی رسمی هشدار داد: دستگاه قضایی استان برابر قوانین با کسانی که اخبار و محتوا‌های جعلی منتشر می‌کنند و باعث بر هم خوردن امنیت روانی جامعه می‌شوند، به طور قاطع برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Eli
۰۱:۳۹ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
دمتون گرم شدید لطفا برخورد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
شل وادادید همین شد. الان هم بعید می دانم کار حسابی بکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
حق آزادی بیان در قانون اساسی ذکر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
صلواتی هدیه به روح بزرگ سردار شهید و همه شهدای انقلاب.

دستمریزاد دادستانی چنان ادبشون کن که دیگه کسی جرات نکنه همچین خزعبلاتی بنویسه و درس عبرتی بشه برای بقیه کسانی که به شهدای عزیزمان بی احترامی میکنن بعضی ها دیگه از حد گذروندن و به هر چیزی اهانت می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۳۰ دی ۱۴۰۲
ولطفا هنجارشکنها رو هم از سطح شهر جمع کنید
دستگیری آنها با استفاده از دوربین های شهر کار سختی نیست