در پی درگذشت سه معلم در استان چهارمحال و بختیاری وزیر آموزش و پرورش پیامی صادر کرد.

در پی درگذشت سه معلم در استان چهارمحال و بختیاری بر اثر حادثه رانندگی وزیر آموزش و پرورش پیامی صادر کرد.

متن پیام رضامراد صحرایی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ

خبر ناگوار درگذشت دو مربی پرورشی و آموزگارتلاشگر استان چهار محال و بختیاری؛ هادی حسینی، داود مهری و محمدرضا کوهی در اثر حادثه دلخراش تصادف، موجب تاثر و تاسف گردید.


بیشتر بخوانید


بی شک زحمات و تلاش‌های این همکاران عزیز، در حافظه دانش آموزان و همکاران ماندگار خواهد ماند و اهتمام صادقانه ایشان در عرصه تعلیم و تربیت، یاد و خاطره نیکی از آنان برجای خواهد گذاشت.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد ونام این معلمان دلسوز و فداکار، این فقدان و مصیبت اندوهگین را به خانواده محترم ایشان و جامعه بزرگ فرهنگیان به ویژه دانش آموزان و همکاران معزز آموزش و پرورش شهرستان خانمیرزا تسلیت می‌گویم و از خداوند سبحان برای این معلمان عزیز غفران الهی و برای بازماندگان شکیبایی و سلامتی خواهانم.»

پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری 

مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت درگذشت سه نفر از همکاران شاغل در آموزش و پرورش شهرستان خانمیرزا که شب گذشته بر اثر سانحه تصادف رانندگی آسمانی شدند، پیامی صادر کرد.

در پیام افشین امیریان مدیر کل آموزش وپرورش استان آمده است: 

«إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون

خبر عروج سه یار صدیق نظام تعلیم تربیت استان چهارمحال و بختیاری، روان شادان داود مهری، هادی حسینی، محمد رضا کوهی بر اثر سانحه دلخراش تصادف، دل‌ها را اندوهگین خویش ساخت.

ضمن گرامی داشت یاد و نام این عزیزان سفر کرده، به نمایندگی از خانواده‌ی بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان استان، مراتب همدردی و تعزیت خود را اعلام نموده و براین باور هستیم که هم نشینی با اولیا و بزرگان در پردیس الهی اجر این معلمان جاوید نام خواهد بود.

هجران این همکاران گران قدرمان را محضر خانواده‌های گرامی ایشان تسلیت عرض نموده، برای معلمان عزیز و دلسوزمان، غفران الهی وبرای بازماندگان اجرو صبر جزیل از درگاه ایزد منان خواستارم.»

گفتنی است: دیشب سی ام دی ماه سه معلم چهارمحال و بختیاری بر اثر سانحه رانندگی جان باختند.

یکی از این معلم‌ها اهل چغاخور شهرستان بروجن، یکی اهل روستای امام‌قیس شهرستان بروجن و یکی اهل شهرکرد است که یکی از آن‌ها در روستای جوانمردی و ۲ معلم دیگر در شهر آلونی مشغول تدریس بودند.

۴۰ روز قبل هم سه معلم دیگر آموزش و پرورش شهرستان اردل چهارمحال و بختیاری در سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار